ریشخندهای بیرانوند از ترکیه به پرسپولیس

روز سرنوشت‌ساز برای پرسپولیس و علیرضا بیرانوند سرانجام فرا رسید. تصاویری از لبخندهای علیرضا بیرانوند منتشر شده است که خبرگزاری ها آنرا در کنایه به پرسپولیس دانسته اند.
تاریخ: 08 مرداد 1403
شناسه: 121807

حادثه 24 - روز سرنوشت‌ساز برای پرسپولیس و علیرضا بیرانوند سرانجام فرا رسید. تصاویری از لبخندهای علیرضا بیرانوند منتشر شده است که خبرگزاری ها آنرا در کنایه به پرسپولیس دانسته اند.

اولین عکس‌های منتشره از علیرضا بیرانوند در اردوی ترکیه تراکتور لبخند از ته دل و ژست خاص او با دست روی صورت است.

این تصاویر در حالی منتشر شده که بیرانوند در روزهای گذشته جنگ لفظی بزرگی را با مدیرعامل پرسپولیس آغاز کرد که واکنش تند هواداران پرسپولیس را هم به دنبال داشت.

نکته جالب اینکه امروز جلسه نهایی پیرامون رسیدگی به فسخ یک طرفه او و شکایت پرسپولیس از تراکتور هم برگزار خواهد شد.

20598352059836

راز استوری بیرانوند چه بود؟
استوری علیرضا بیرانوند در مورد اردوی تراکتور مورد توجه هواداران این تیم قرار گرفته است.

علیرضا بیرانوند با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرامش خبر از پرواز سرخ‌پوشان تبریزی به پایتخت ترکیه برای برپایی اردوی تدارکاتی داد.

به نقل از ورزش سه، تراکتوری‌ها که با جت اختصاصی راهی اردوی خود شدند، در این اردو پوریا پورعلی را هم همراه خود دارند؛ بازیکنی که با فسخ یک طرفه قراردادش با ملوان راهی تراکتور شده اما هنوز رونمایی رسمی از این بازیکن انجام نشده است.

عکس| راز استوری بیرانوند چه بود؟

اما هواداران تراکتور بلافاصله بعد از این استوری بیرانوند، در صفحات خود به حضور پوریا پورعلی در اردوی ترکیه اشاره کردند؛ بازیکنی که اتفاقا در این مدت آمادگی بسیار خوبی را هم از خود نشان داده است.

آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 
در همین رابطه