رامین رضائیان حرف آخر را درباره استقلال زد

رامین رضاییان: به‌خاطر پول انتخاب نمی‌کنممدافع راست فصل اخیر سپاهان دوباره تاکید به پایان همکاری با این تیم داشت.رامین رضاییان: به‌خاطر پول انتخاب نمی‌کنم
تاریخ: 24 تیر 1403
شناسه: 121110

حادثه 24 - رامین رضاییان: به‌خاطر پول انتخاب نمی‌کنممدافع راست فصل اخیر سپاهان دوباره تاکید به پایان همکاری با این تیم داشت.رامین رضاییان: به‌خاطر پول انتخاب نمی‌کنم
رامین رضاییان پس از دو سال درخشان در سپاهان، در جشن قهرمانی جام حذفی خبر از پایان دوران حضورش در این تیم داد تا چالش جدیدی را در فصل آینده تجربه کند، اما فعلا تیم آینده‌اش را انتخاب نکرده است.

این مدافع که در فصل اخیر لیگ برتر ۲۷ بازی برای سپاهان انجام داد و ۸ گل به ثمر رساند و ۶ پاس گل داد، قصد دارد انتخابی داشته باشد تا دوباره شانس ملی‌پوش شدن را پیدا کند و می‌گوید هدفش در انتخاب تیم مباحث مالی نیست.

رامین رضاییان که شایعه حضورش در استقلال جدی بوده و از سوی دیگر احتمال بازگشتش به پرسپولیس هم وجود دارد، در پیامی برای هواداران سپاهان نوشت:


«با افتخار دو سال بی‌نظیر را در کنار شما هواداران عزیز و دوست‌داشتنی سپاهان سپری کردم.

اگر روز قهرمانی خداحافظی کردم، فقط بخاطر این بود که دست باشگاه را باز بذارم برای گرفتن بازیکن چون میدونستم وقت خیلی کمی برای بازی‌های پلی‌آف دارند.
من نه بخاطر پول به اصفهان آمدم، نه بخاطر پول رفتم. من زندگی فوتبالیمو جور دیگه‌ای یاد گرفتم که فکر کنم توی این دو سال به شما ثابت شد.»

آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

در همین رابطه