رامین رضاییان یاغی جدید فوتبال

از شایعات داغ در لیگ برتر این است که رامین رضاییان با استقلال توافق کرده است و انتقال رامین رضاییان از سپاهان به استقلال از جنجالی ترین اتفاقات این روزهاست.
تاریخ: 23 تیر 1403
شناسه: 121022

حادثه 24 - از شایعات داغ در لیگ برتر این است که رامین رضاییان با استقلال توافق کرده است و انتقال رامین رضاییان از سپاهان به استقلال از جنجالی ترین اتفاقات این روزهاست.

شایعه شده رامین رضاییان مذاکرات مثبتی با باشگاه استقلال انجام داده است.

رامین رضاییان که سابقه بازی در پرسپولیس را دارد و این روزها با باشگاه سپاهان دچار چالش‌های جدی شده است، شاید فصل آینده با یک انتخاب غیرمنتظره، همه را سورپرایز کند.

باشگاه سپاهان اعتقاد دارد رامین رضاییان هنوز یک سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارد ولی خود این بازیکن می‌گوید با توجه به بندی که در قراردادش وجود دارد می‌تواند از جمع زردپوشان اصفهانی جدا شود. این در حالی است که بند مورد اشاره فقط برای تیم‌های خارجی و پیشنهادات تیم‌های غیر ایرانی در نظر گرفته شده و همین موضوع محل بحث رامین رضاییان و باشگاه سپاهان شده است.

این پایان ماجرا نیست. پرسپولیس و استقلال مذاکراتی با رامین رضاییان داشته اند. طبق شنیده‌ها برخی مدیران باشگاه پرسپولیس چندان تمایلی به جذب رامین ندارند ولی برخی دیگر می‌گویند این بازیکن باید به خاطر کیفیتش جذب شود. دو دستگی در باشگاه پرسپولیس به نفع استقلال شده و آبی پوشان هم در تلاش هستند این بازیکن را در فرصتی که ایجاد شده به خدمت بگیرند.

حالا شایعاتی شنیده می‌شود مبنی بر اینکه استقلال با رامین رضاییان به توافقات نهایی رسیده و اگر شنبه منابع مالی تامین شود، آبی پوشان به شکل رسمی با رامین رضاییان قرارداد می‌بندند.

هنوز این شایعات از سوی رامین رضاییان و باشگاه استقلال تایید نشدند و هر دو طرف ترجیح دادند سکوت کنند. باید منتظر ماند و دید آیا یاغی جدیدی به فوتبال ایران معرفی خواهد شد یا نه. نکته مهم اینکه سپاهان هنوز اعتقاد دارد رامین رضاییان نمی‌تواند بدون رضایت این باشگاه تیم ایرانی دیگری را انتخاب کند و همین موضوع هم آینده رامین را حسابی پیچیده کرده است.

آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.  

  صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 
در همین رابطه