قتل جوان اصفهانی با ضربات چاقو

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری فردی که یک جوان 30 ساله را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود خبر داد.
تاریخ: 16 تیر 1403
شناسه: 120653

حادثه 24 - رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری فردی که یک جوان 30 ساله را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود خبر داد.

سرهنگحسین تُرکیان بیان داشت: در نهم تیر ماه سال جاری در  پی تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر درگیری در یکی از تفرجگاه های شهر اصفهان بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با حضور مأموران پلیس آگاهی در محل و انجام تحقیقات میدانی و بررسی صحنه جرم مشخص شد طی درگیری چند جوان با یکدیگر یکی از آن ها با ضربات چاقو به قتل رسیده و قاتل بلافاصله از محل متواری شده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان تصریح کرد: در نهایت پس از 4 روز با انجام اقدامات هوشمندانه و اطلاعاتی دقیق، کارآگاهان مخفیگاه قاتل را در یکی از دامداری های شهر اصفهان شناسایی و در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی گفت: متهم در تحقیقات اولیه به قتل جوان 30 ساله به علت مشاجره و درگیری لفظی اقرار که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

آخرین اخبار «حوادث اصفهان» را در صفحه حوادث اصفهان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

 

در همین رابطه