پسر جوان و دوست دخترش اولین مظنونان قتل پدر در زعفرانیه

جسد مرد تنها که با ضربه‌های چاقو به قتل رسیده بود در خانه‌اش در شمال تهران کشف شد.پسر مقتول و دختر موردعلاقه او به‌عنوان مظنون درقتل بازداشت شدند.
تاریخ: 03 تیر 1403
شناسه: 119959

حادثه 24 - جسد مرد تنها که با ضربه‌های چاقو به قتل رسیده بود در خانه‌اش در شمال تهران کشف شد.پسر مقتول و دختر موردعلاقه او به‌عنوان مظنون درقتل بازداشت شدند.

نیمه دوم خرداد امسال زنی با پلیس۱۱۰تهران تماس گرفت واطلاع داد بوی نامطبوعی از خانه یکی از همسایگانش به مشام می‌رسد و می‌ترسند بلایی سر مرد همسایه آمده باشد. ماموران به ساختمان مورد نظر در زعفرانیه اعزام شدند. چند مرتبه در زدند اما صاحبخانه که مردی ۶۰ ساله بود در را باز نکرد. با هماهنگی قضایی درراشکسته و واردشدند. وسایل خانه به‌هم‌ریخته‌بود و در ادامه جسد مرد صاحبخانه را در یکی از اتاق‌ها درحالی یافتندکه با ضربه‌های چاقو به قتل رسیده بود. یکی ازهمسایه‌ها در اظهارتش گفت: این مرد تنها زندگی می‌کرد. اوایل پسر جوانش زیاد به دیدنش می‌آمد اما مدتی بود که با هم درگیری داشتند. چند روز قبل دوباره صدای آنها را شنیدم که دعوا می‌کردند و بعد از رفتن آن جوان دیگر خبری از مرد همسایه نداشتم. 

همچنین بقیه همسایه‌ها نیز گفته‌های او را تایید کردند و معلوم شد آخرین شبی که مرد همسایه را دیدند متوجه شدند پسرش با دختری درهمان حوالی دیده شده است. بنابراین پسر جوان به‌عنوان تنها مظنون پرونده تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و چند روز پیش بازداشت شد.فرشید درجریان تحقیقات پلیسی گفت: من و پدرم مدتی با هم زندگی می‌کردیم، اما اختلاف و درگیری داشتیم. با دختری جوان دوست شده و به هم علاقه‌مند بودیم و می‌خواستیم با هم ازدواج کنیم اما پدرم مخالف این ازدواج بود و کمک مالی نمی‌کرد. در ماجرای قتل او نقشی نداشتم و نمی‌دانم چه کسی و با چه انگیزه‌ای او را به قتل رسانده است.   با توجه به گفته‌های او با دستور قضایی، دختر مورد علاقه این مرد هم تحت تعقیب قرار گرفت و بازداشت شد. او مورد تحقیق قرار گرفت و گفت: در اینستاگرام با فرشید آشنا شدم و ارتباط‌مان شکل گرفت‌. کم‌کم به هم علاقه‌مند شده و تصمیم به ازدواج گرفتیم، اما پدرش مخالفت می‌کرد. حتی بارها با هم دعوا و درگیری داشتند. بعد از آن‌که با او دعوایش شد دیگر سراغ پدرش نرفت. همسایه‌ها اشتباه می‌کنند من و فرشید اطراف خانه پدری‌اش نبودیم و او را به قتل نرساندیم.  سرهنگ مرتضی نثاری، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با تایید این خبر گفت: با دستور قضایی این دو نفر در بازداشت به‌سر می‌برند و تحقیقات برای رازگشایی از قتل پدر خانواده ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

در همین رابطه