آوار مرگبار خانه 3 طبقه در پاکدشت / 3 نفر زیر آوار مانده‌اند

فاضل کارخانه فرماندار شهرستان پاکدشت در محل حادثه ریزش ساختمانی که بدون مجوز در حال ساخت و ساز بود گفت : ۲ کارگر در این حادثه قربانی شدند و یک کارگر نیز با کمک عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شد.
تاریخ: 18 خرداد 1403
شناسه: 119039

 

حادثه 24 - فاضل کارخانه فرماندار شهرستان پاکدشت در محل حادثه ریزش ساختمانی که بدون مجوز در حال ساخت و ساز بود گفت : ۲ کارگر در این حادثه قربانی شدند و یک کارگر نیز با کمک عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شد.

 

فقط یک کارگر زنده از زیر آوار بیرون آمد

در همین ارتباط رییس جمعیت هلال احمر پاکدشت روز جمعه با اشاره به پایان عملیات آوار برداری حادثه ریزش ساختمانی در این شهرستان گفت: در این حادثه دلخراش ۲ کارگر فوت کردند و یک کارگر زنده از زیرآوار خارج شد.

صفر علی حسین آبادی از پایان عملیات آواره برداری در روستای قلعه نو املاک بخش مرکزی شهرستان پاکدشت خبرداد و اظهارداشت: متاسفانه سازه نامناسب ساختمان باعث ریزش و محبوس شدن ۳کارگر در زیر آوار شد.

وی افزود: ۲کارگر که از اتباع بودند در این حادثه فوت کرده و یک کارگر زنده از زیر آوار خارج و تحویل اورژانس شد.

رییس جمعیت هلال احمر پاکدشت در ادامه با اشاره به تیم های حاضر در محل حادثه عنوان کرد: در این عملیات ۴تیم آوار برداری هلال احمر و یک تیم سگ های زنده یاب استفاده شد که تیم پرتوان عملیاتی در قالب۲۲نفر از نیروهای زبده و جوان هلال احمر امروز تلاش بسیاری کردند.

وی در پایان یادآورشد: با بیرون آوردن سومین کارگر کار تیم عملیاتی به اتمام رسید که پس از تحویل کارگر سوم به اورژانس محل تحویل دیگر نیروها شد و امدادگران به پایگاه بازگشتند.

شاهین فتحی، مدیرعامل هلال‌احمر استان تهران️ در ساعات اولیه رخ دادن این حادثه گفت: ظهر روز ۱۸ خرداد ماه، گزارشی درباره جزئیات حادثه ریزش ساختمان ۳ طبقه در روستای قلعه نو املاک بخش مرکزی پاکدشت اعلام کرد.

مدیرعامل هلال‌احمر استان تهران اعلام کرد: ساعت 10:34 روز 18 خردادماه، گزارش حادثه ریزش ساختمان 3 طبقه در بخش مرکزی پاکدشت به مرکز کنترل و هماهنگی هلال احمر اعلام شد. بلافاصله ۳ تیم امدادی همراه با یک تیم آنست و خودروهای ست نجات به محل حادثه اعزام شدند.

به گفته مدیرعامل هلال‌احمر استان تهران عملیات ادامه دارد و متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

فتحی ادامه داد: طبق گزارش‌ها سه نفر زیر آوار گرفتار شدند که تا این لحظه یک فوتی از زیر آوارها خارج و عملیات جستجو و نجات همچنان ادامه دارد و اخبار تکمیلی اعلام خواهد شد.

آخرین اخبار روز را در صفحه اخبار روز حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

در همین رابطه