رفتن جواد نکونام از استقلال قطعی شد/ تصمیم استقلال برای جایگزینی نکونام با این مربی

دو خانم طرفدار استقلال واکنش جالبی به کورس قهرمانی با پرسپولیس و حمایت از نکونام نشان دادند.
تاریخ: 08 خرداد 1403
شناسه: 118609

حادثه 24 -دو خانم طرفدار استقلال واکنش جالبی به کورس قهرمانی با پرسپولیس و حمایت از نکونام نشان دادند.

یک هوادار استقلال درمورد بازی تیم محبوبش با گل گهر گفت: شرایط تیم خیلی خوب است و بازی را می‌بریم. از اول فصل با وجود مشکلات به این‌جا رسیدیم؛ ۲۸ هفته زحمت کشیدیم و امیدوارم قهرمان شویم.

این هوادار استقلال در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس مقابل شمس آذر امتیاز از دست می‌دهد تا استقلال قهرمان شود گفت: شمس آذر تیم خیلی خوبی دارد و انشاالله آقای دقیقی یک امتیاز از پرسپولیس می‌گیرد.

دیگر خانم هوادار استقلال افزود: شرایط تیم خیلی عالیه. نتیجه پرسپولیس و شمس آذر اصلا برای ما اهمیتی ندارد و خودمان امروز این بازی و بازی بعدی را می‌بریم و قطعا قهرمان خودمان هستیم.

این هوادار در واکنش به این‌که آیا با هر نتیجه‌ای از جواد نکونام حمایت می‌کنند تصریح کرد: قطعا حمایت می‌کنیم و ۲۸ هفته زحمت کشیدند هرچند این تیم برای پنجم ششمی بسته شده بود!

این دو هوادار ادامه دادند: ما استقلالی‌ها بی‌معرفت نیستیم و تا آخرش پای مربی می‌ایستیم ولی فصل بعد ممکن است شرمنده‌اش شویم و مربی بهتری بیاوریم. تیم خوبی باید ببندیم. قطعا روزهای خوبی در انتظار استقلال است. این تیم دوباره به لیگ قهرمانان آسیا برمی‌گردد و قهرمان می‌شویم و دوباره ما حسرت ۶۰ ساله پرسپولیس را جور می‌کشیم.

 آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

در همین رابطه