توقیف تویوتا لندکروز قاچاق در هرمزگان/ ارزش این خودروی لاکچری چقدر است؟

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران پلیس استان موفق به شناسایی و کشف یک دستگاه خودرو تویوتا لندکروز قاچاق به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در جاسک شدند.
تاریخ: 24 اردیبهشت 1403
شناسه: 117873

حادثه 24 - فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران پلیس استان موفق به شناسایی و کشف یک دستگاه خودرو تویوتا لندکروز قاچاق به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در جاسک شدند.

سردار علی اکبر جاویدان روز دوشنبه در تشریح این خبر افزود: ماموران انتظامی پاسگاه کهنه جاسک روز گذشته حین گشت زنی در حوزه استحفاظی و محور اصلی ورودی روستای «وصول» به یک دستگاه خودرو تویوتا لندکروز مشکوک شده و دستور توقف دادند.

 وی بیان کرد: راننده خودرو با مشاهده ماموران بدون توجه به دستور پلیس به سمت بیابان‌های وسیع منطقه متواری کردید که پس از تعقیب و گریز، راننده عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن خودرو متواری شد.

این مقام انتظامی هرمزگان اظهار کرد: خودرو به یگان انتقال داده شد که با بررسی و استعلام انجام گرفته مشخص شد خودرو به صورت غیرقانونی وارد کشور شده و قاچاق است.

جاویدان ارزش این خودرو قاچاق کشف شده را بنا به اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این رابطه یک متهم (راننده خودرو) دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

آخرین اخبار «حوادث هرمزگان» را در صفحه حوادث هرمزگان و حوادث بندرعباس حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

 

در همین رابطه