آتش سوزی هولناک در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس آباد/ 70 درصد کارخانه در آتش سوخت+ عکس

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی گسترده یک کارخانه ۲ هزار متری تولید مبلمان پلیمری در شهرک شمس آباد خبر داد.
تاریخ: 08 اردیبهشت 1403
شناسه: 117001

حادثه 24 - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی گسترده یک کارخانه ۲ هزار متری تولید مبلمان پلیمری در شهرک شمس آباد خبر داد.

سید جلال ملکی روز شنبه گفت: ساعت ۱۳:۵۷ حادثه آتش سوزی در شهرک صنعتی شمس آباد به سامانه ۱۲۵ اعلام و باوجود اینکه محل حادثه جاده تهران - قم خارج از حوزه استحفاظی آتش نشانان شهر تهران بود اما یک ایستگاه بصورت کمکی به همراه ماشین آلات و تجهیزات پشتیبانی از جمله تانکر آب به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: آتش سوزی در یک کارخانه ۲ هزار متری تولید مبلمان پلیمری روی داده بود و آتش به حدود ۷۰ درصد از این کارخانه سرایت کرده بود.

ملکی با بیان اینکه در محل مواد قابل اشتعال زیادی همچون پلیمر، رنگ و پارچه در حجم زیاد وجود داشت، گفت: بدلیل شدت حرارت سقف این کارخانه تخریب شده بود و همچنین در مجاورت محل آتش سوزی یک کارگاه و کارخانه پتروشیمی وجود داشت که آتش نشانان با اتخاذ تدابیر لازم مانع از سرایت آتش به این نقطه شدند.

وی ادامه داد: هم اکنون آتش تحت کنترل آتش نشانان است و بخش‌های زیادی از این حادثه مهار شده و تا این لحظه به فردی آسیب نرسیده است.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

در همین رابطه