تقدیر وزارت ارشاد از حادثه 24

معاون امور رسانه ای و تبلیغات و رئیس بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران از حادثه 24 تقدیر کرد.
تاریخ: 06 اسفند 1402
شناسه: 104264

حادثه 24 - معاون امور رسانه ای و تبلیغات و رئیس بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران از حادثه 24 تقدیر کرد.

بیست و چهارمین دوره نمایشگاه رسانه ها از 29 بهمن تا دوم اسفند ماه در مصلی تهران برگزار شد. در این دوره از نمایشگاه بیش از 45 رسانه حضور پیدا کرده بودند. در روز پایانی نمایشگاه احسان حامدمقدم، مدیر اجرایی بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران به نمایندگی از فرشاد مهدی‌پور، معاون امور رسانه ای و تبلیغات وزارت ارشاد از پایگاه خبری حادثه 24 تقدیر کرد.

در این لوح تقدیر آمده است: مدیر ارجمند حادثه 24، اینک که با استعانت از خداوند متعال و با همت والای اصحاب رسانه، توفیق یافتیم بیسن و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران را پس از وقفه ای شش ساله با حضور گرم و صمیمی رسانه ها برگزار و استقبال باشکوه بازدیدکنندگان را شاهد باشیم، بیش از هر زمان دیگری به پیمودن مسیری که در جهت بازآرایی نظام رسانه‌ای کشور آغاز نموده‌آیم، امیدواریم. یقینا همدلی و فضای تعاملی شکل گرفته در این دوره از نمایشگاه منشاء اقداماتی ماندگار و اثرگذار در آینده رسانه‌ای کشور خواهد داشت و خداوند متعال را از این بابت ششاکریم و به مصداق حدیث شریفه «من لم یشکرالمخلوق، لم یشکر الخالق» مراتب تقدیر و تشکر خویش و ستاد نمایشگاه را از جنابعالی و همکارانم محترم به پاس نقش بارز و مشارکت ارزشمندتان در برپایی نمایشگاه ابراز می داریم. مزید توفیقات جنابعالی را از درگاه حضرت حق مسالت می نمائیم. فرشاد مهدی‌پور، معاون امور رسانه ای و تبلیغات و رئیس بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران.

حادثه 24 در نمایشگاه رسانه ها

در بیست و چهارمین دوره از نمایشگاه رسانه ها که در روزهای 29 بهمن تا دوم اسفندماه سال 1402 در مصلی تهران برگزار شد، پایگاه خبری حادثه 24 حضور فعالی داشت و برای بازدیدکنندگان برنامه‌های متنوعی تدارک دیده بود.

صدور کارت خبرنگاری

در کنار دیدار بدون واسطه مخاطبان با مسئولان و اعضای تحریریه، امکان صدور کارت خبرنگاری افتخاری برای علاقه مندان مهیا شده بود و افرادی که مایل به دریافت این کارت بودند می‌توانستند با همراه داشتن کارت شناسایی و تکمیل فرم درخواست، کارت خبرنگاری افتخاری خود را دریافت کنند.

مشاوره حقوقی رایگان

یکی دیگر از برنامه های حادثه 24 در نمایشگاه رسانه ها، مشاوره رایگان حقوقی بود. طبق توافق انجام شده با اداره معاضدت کانون وکلای دادگستری مرکز، هر روز در دو نوبت صبح و عصر گروهی از بهترین وکلای دادگستری در غرفه حادثه 24 حضور پیدا کرده و به شکل رایگان به سوالات حقوقی مخاطبان پاسخ می‌دادند.

بررسی پرونده های جنجالی

از دیگر برنامه های حادثه 24 در نمایشگاه رسانه ها نشست های جنبی بود که با حضور چهره‌های مشهور حقوقی و قضایی، انتظامی، امدادی و ... به بررسی پرونده های حوادثی پرداخته می‌شد. از جمله مهم ترین موضوعات این نشست ها: بررسی ابعاد حقوقی پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش، بررسی علل تیراندازی های مرگبار در پادگان‌ها توسط سربازان وظیفه و بررسی پرونده جنجالی کوروش کمپانی بود.

درباره حادثه 24

پایگاه خبری «حادثه 24» با زمینه اجتماعی و فرهنگی، با مجوز شماره 82793 از معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به مدیر مسئولی محمد جعفری فعالیت خود را از آبان ماه سال 1397 با زمینه فعالیت اجتماعی و فرهنگی آغاز کرد. حادثه 24 علاوه بر اطلاع‌رسانی دقیق، صحیح و شفاف از حوزه‌های اجتماعی و حوادث، رسالت خود را «آگاهی بخشی به مخاطبان»، «تحلیل رویدادها» با کمک کارشناسان خبره و «آموزش با هدف پیشگیری از وقوع حوادث و جرائم» می‌داند. حادثه‌ 24 مرز میان «خبر» و «شایعه» را می‌‌شناسد و دقت را بر سرعت اولویت خواهد داد.

در همین رابطه