پاکبان یاسوجی دانش آموز ۱۳ ساله را از کانال آب نجات داد

پاکبان یاسوجی موجب نجات جان دانش آموزی که به داخل کانال آب سقوط کرده بود، شد.
تاریخ: 28 بهمن 1402
شناسه: 103967

حادثه 24 - پاکبان یاسوجی موجب نجات جان دانش آموزی که به داخل کانال آب سقوط کرده بود، شد.

محمدامین نیکویی نژاد، سرپرست اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه گفت: ساعت ۷ و ۴۰ دقیقه صبح امروز شنبه ۲۸ بهمن ماه ۱۴۰۲ طی تماس با مرکز پیام اورژانس این مورد در منطقه جلوی اداره ارشاد استان و شورای شهر یاسوج به ما گزارش شد که بلافاصله نیروهای اورژانس در محل حاضر شده و نسبت به انتقال این دانش آموز ۱۳ ساله مدرسه فرهنگیان یاسوج به بیمارستان شهید جلیل یاسوج اقدام کردند.

 وی افزود: طبق گفته یک پاکبان شهرداری که در حال پاک کردن و رفع مسدودی جدول آب بوده، متوجه این دانش آموز در جدول شده و او را نجات داد و سپس با اورژانس تماس گرفتند که نیروهای اورژانس پس از اقدامات اولیه این دانش آموز را به مراکز درمانی انتقال دادند.

به نقل از روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد، نیکویی نژاد اظهارکرد: حال عمومی این دانش آموز خوب گزارش شده، وی هوشیار است اما دچار آسیب های سطحی شده که جهت چک و بررسی بیشتر، اقدامات لازم در حال انجام است.

گفتنی است که بارندگی ها از پنجشنبه شب در نقاط مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده و تا ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه روز شنبه ۲۸ بهمن ماه ۱۴۰۲ ادامه داشت، همچنین در دو ایستگاه باران سنجی دولت آباد و فرودگاه یاسوج به ترتیب ۱۹۶.۴ و ۱۵۷.۶ میلی متر بارندگی ثبت شده است.

گفتنی است که با وجود بارش های شدید مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد تعطیلی اعلام نشده بود.

آخرین اخبار «حوادث کهگیلویه و بویراحمد» را در صفحه حوادث کهگیلویه و بویراحمد و حوادث یاسوج حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

در همین رابطه