آیا واقعا انتشار نامه استقلال کار تیم پرسپولیس بود؟

عضو هیئت مدیره استقلال ادعای علی خطیر مبنی بر دست داشتن پرسپولیس در انتشار نامه هدایت ممبینی را تأیید کرد.
تاریخ: 02 دی 1402
شناسه: 101694

حادثه 24 - عضو هیئت مدیره استقلال ادعای علی خطیر مبنی بر دست داشتن پرسپولیس در انتشار نامه هدایت ممبینی را تأیید کرد.

روز گذشته بود که یکی از خبرگزاری‌ها نامه‌ای مبنی بر شکایت علیرضا خانی، عضو هیئت مدیره استقلال از علی خطیر و فرشید سمیعی را منتشر کرد مبنی بر اینکه این دو مدیر باشگاه، امضا و اثر انگشت او را در یک برگه قرارداد جعل کرده‌اند.

موضوعی که با واکنش باشگاه استقلال نیز همراه شد و آبی‌ها بیانیه‌ای را در این خصوص منتشر کردند. فرشید سمیعی که مهمان تلفنی برنامه شب‌های فوتبالی بود، در این خصوص گفت: در آخرین روزنامه رسمی ثبت شده باشگاه استقلال آمده است که امضا‌های مجاز باشگاه استقلال، یک امضا ثابت از طرف مدیرعامل و یک امضا از طرف یکی از اعضای هیئت مدیره است. فرقی هم نمی‌کند که آن شخص چه کسی باشد. یک زمانی آقای مومنی امضا می‌کرد و یک زمانی آقای مظلومی و افضلی و کریمی یا دیگر اعضای هیئت مدیره. وقتی آقای خانی حضور نداشته‌اند، هم من می‌توانستم امضا کنم هم آقای افضلی یا آقای حیدرزاده. در واقع هر عضو دیگری در هیئت مدیره این توانایی را داشت که امضا کند.

سمیعی در پاسخ به این سوال که چرا خانی از او و خطیر شکایت کرده، با خنده پاسخ داد: شما چرا امشب سوالایی که باید دیگران پاسخ بدهند را از من می‌پرسید؟ به هر حال ایشان شکایت کرده‌اند و در دادگاه بررسی می‌شود. اینکه ایشان می‌گوید به جایش امضا شده، جایگاه حقیقی و ثابتی نداشته‌اند. امضای اول ثابت است نه امضای دوم. امضای دوم سیار است و هر عضو هیئت مدیره می‌تواند به جای دیگری امضا کند.

آخرین اخبار روز را در صفحه اخبار روز حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

در همین رابطه