زمان مطالعه: 2 دقیقه

همسرکشی به خاطر رابطه با خواهرزن

مردی که همسرش را به خاطر رابطه پنهانی با خواهر وی به قتل رسانده بود تلاش می کرد تا با ساخت داستان دروغین پلیس را گمراه کند.
29 خرداد 1400
شناسه : 76358
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/76358
900+
بالا
مردی که همسرش را به خاطر رابطه پنهانی با خواهر وی به قتل رسانده بود تلاش می کرد تا با ساخت داستان دروغین پلیس را گمراه کند.

حادثه 24 - مردی که همسرش را به خاطر رابطه پنهانی با خواهر وی به قتل رسانده بود تلاش می کرد تا با ساخت داستان دروغین پلیس را گمراه کند.

به نقل از یاهو، ویکاس مرد ۲۵ ساله هندی پس از مشاجره با همسرش بر سر ارتباط پنهانی وی با خواهر زنش او را با چاقوی آشپزخانه کشته و به ماموران پلیس وانمود کرده که سارقانی وارد منزلش شده و همسرش را به قتل رسانده اند.

بنا بر گزارش های پلیس دهلی با کشف جسد این زن تحقیقات پلیس در این ارتباط آغاز و روشن می شود که این زوج از مدتها قبل با هم مشاجره های زیادی داشته و همسایگانشان در دهلی از این موضوع با خبر بوده و صدای بحث هایشان را بارها شنیده اند. از این رو ماموران پلیس تحقیقات خود را گسترش داده و پرده از راز جنایت این مرد هندی برداشته شد.

اطلاعات پلیس نشان میدهد قربانی پریانکا در شب جنایت به همسرش اعتراض می کند که رابطه غیر متعارف و غیر اخلاقی با خواهرش برقرار کرده و خواهان پایان این رابطه می شود اما شوهر وی با ضربات مکرر چاقو به ناحیه گردن او را به قتل می رساند و طوری به ماموران پلیس وانمود می کند که سارقان دست به چنین کاری زده اند.

ارسال نظر