اخبار حوادث امروز (17 فروردین 1400) از شهادت دو محیط بان در زنجان تا صدور کیفرخواست برای ۱۰ نفر از متهمان پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی

در این بسته خبری مهم ترین اخبار حوادث امروز (17 فروردین 1400) را بازخوانی می کنیم.
تاریخ: 17 فروردین 1400
شناسه: 74050

اعتراف عاملان شهادت 2 محیط‌بان زنجانی

فرمانده انتظامی استان زنجان از شناسایی، دستگیری و اعتراف عاملان شهادت دو محیط بان غیور زنجانی در کمتر از 12 ساعت توسط پلیس استان خبر داد.

 

فروش سلاح جنگی در تهران / تبلیغ سلاح در فضای مجازی

رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری متهمی که در فضای مجازی فروش سلاح جنگی تبلیغ می کرد، خبر داد.

 

پایان طبابت کرونایی پزشکان قلابی در البرز

سرپرست پلیس فتای استان البرز از شناسایی و دستگیری باند پزشکان قلابی که با تبلیغات گسترده در فضای مجازی و بدون مجوزهای لازم از وزارت بهداشت اقدام به انجام تست کرونا در منزل می‌کردند خبر داد.

 

راننده زورگیر به آخر خط رسید

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری راننده ای زورگیر که با همکاری ۲ همدستش از مسافران خودرو زورگیری می کرد، خبر داد و گفت: متهم تا کنون به ۱۹ فقره سرقت اعتراف است.

 

حمله یکی از عناصر ضدانقلاب به عراقچی در وین

پیش از برگزاری کمیسیون مشترک برجام در ساعت ١۴:٣٠ امروز، رایزنی های فشرده میان هیات های مختلف در وین جریان دارد.


آمار امروز کرونا، فوتی‌ها و مبتلایان / سه شنبه 17 فروردین  1400

سخنگوی وزارت بهداشت از جان باختن ۱۷۴ بیمار کووید۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در کشور خبر داد و گفت: متاسفانه مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۳ هزار و ۵۰۶ نفر رسید.


پایان سرقت از آرایشگاه های زنانه توسط 2 جاری / آنها برای آزادی شوهرانشان سرقت می کردند

2جاری برای آزاد کردن همسران‌شان از زندان نقشه سرقت از آرایشگاه‌های زنانه را کشیدند تا در لحظه تحویل سال نو مردان زندانی در کنار خانواده‌هایشان باشند.


گذشت مادربزرگ مهربان نوه سارق از قطع دست نجات داد

پسر جوان و دوستش که به خاطر سرقت از خانه مادربزرگ خود در یک قدمی مجازات قطع دست قرار داشتند بعد از جلب رضایت مادربزرگ بار دیگر در دادگاه محاکمه خواهند شد.

 

توضیحات ستادکل نیروهای مسلح درباره طرح‌های پیشنهادی جایگزین سربازی

سخنگوی ارشد ستادکل نیروهای مسلح توضیحاتی را در مورد سوالات و شبهاتی که اخیرا از سوی برخی افراد در رابطه با موضوع سربازی مطرح شده ارائه کرد.


ماجرای انتشار فیلم سرقت مردم از یک مرغداری در نیکشهر چه بود؟

رئیس پلیس فتا سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری عامل انتشار کلیپ جعلی و غیر واقعی حمله شهروندان به یک مرغداری در فضای مجازی خبر داد و گفت: متهم توسط پلیس فتا شهرستان نیکشهر دستگیر شد.

 

جزئیات شهادت محیط‌بانان در زنجان

سرهنگ محبت خانی، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست در گفتگو با شبکه خبر گفت: عصر دیروز محیط بانان به خودرو نیسان شکارچیان غیرمجاز مشکوک شده و با متواری شدن آنها، اقدام به تعقیب خودرو در جاده زنجان به قزوین می کنند. دقایقی پس از خروج خودروها از مسیر اصلی، ارتباط محیط بانان با محیط بانی قطع می شود.


صدور کیفرخواست برای ۱۰ نفر از مسئولان در پرونده هواپیمای اوکراینی

دادستان سابق نظامی استان تهران خبر داد: برای ۱۰ نفر از مسئولانی که در حادثه سقوط هواپیمای اوکراین دخیل بودند کیفرخواست صادر شده است.


چرا مرد مسلح در اهواز خانواده هر دو زنش را به رگبار بست ؟

«8قربانی، حاصل خشم مرد مسلح» این حادثه هولناکی بود که دیروز در اهواز اتفاق افتاد و مردی مسلح که با خانواده 2همسرش دچار اختلاف شده بود، در اقدامی جنون آمیز پس از به رگبار بستن 8نفر از آنها، به زندگی خود نیز پایان داد. در حادثه‌ای دیگر در کرمانشاه نیز مردی شوهر خواهرش را با شلیک گلوله به قتل رساند تا با تداعی حادثه هولناک قتل 8نفر در کنگان به‌دست مردی شرور، زنگ خطر درخصوص در دسترس بودن اسلحه به صدا درآید.

کلمات کلیدی :
در همین رابطه