توقیف یک تن زولبیا و بامیه غیر بهداشتی در ارومیه

مسئول واحد بهداشت محیط و حرفه ای، مرکز بهداشت ارومیه از توقیف یک تن زولبیا و بامیه با شرایط حمل ونقل و نگهداری غیر بهداشتی توسط بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان خبرداد.
تاریخ: 22 اردیبهشت 1399
شناسه: 31778

حادثه24- مسئول واحد بهداشت محیط و حرفه ای، مرکز بهداشت ارومیه از توقیف یک تن زولبیا و بامیه با شرایط حمل ونقل و نگهداری غیر بهداشتی توسط بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان خبرداد.

نوری با اشاره اهمیت بهداشت مواد غذایی خصوصا در ایام کرونا از تشدید بازرسی های بهداشتی از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی خبر داد و افزود: این محموله یک تنی که در یکی از شهرهای مجاور تولید شده بود ، در شرایط کاملا غیر بهداشتی به شهرستان ارومیه منتقل شده و متخلفان قصد عرضه زولبیا و بامیه های مذکور را در یک قنادی های شهر داشتند که با هوشیاری بازرسان مجرب این مرکز توقیف و متخلفان به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

وی اظهار کرد: کارشناسان واحد بهداشت محیط این مرکز در کنار تمام اقدامات و فعالیتهایی که در خصوص اجرای پروتکلهای بهداشتی و اجرای صحیح برنامه فاصله گذاری اجتماعی در صنوف مختلف دارند در این ایام توجه ویژه ای نیز به بهداشت مواد غذایی خصوصا اقلام غذایی مخصوص ماه مبارک رمضان دارند.

نوری همچنین از مردم خواست اقلام غذایی خودرا از اماکن معتبر تهیه و در حین خرید به شرایط بهداشتی عرضه محصولات توجه کنند همچنین می توانند هرگونه شکایت و یا گزارشات عدم رعایت موازین بهداشتی را با شماره تلفنهای ۱۹۰ و ۳۲۲۳۷۰۰۱ واحد رسیدگی به شکایات مرکز بهداشت شهرستان ارومیه درمیان گذارند.

در همین رابطه