اخبار حوادث امروز (6 اردیبهشت 99) از جزئیات کشف جسد کوهنورد جوان در شمشک تا برادرکشی عشقی

در این بسته خبری مهم ترین اخبار حوادث امروز ( 6 اردیبهشت 99) را بازخوانی می کنیم.
تاریخ: 06 اردیبهشت 1399
شناسه: 31017

کشف جسد چهارمین کوهنورد در ارتفاعات شمشک

ریس مرکز اورژانس تهران اعلام کرد:پیکر چهارمین کوهنورد مفقود شده، حادثه سقوط بهمن در ارتفاعات شمشک پیش از ظهر امروز پیدا شد

 

مهلت ثبت‌نام وام یک میلیونی تمدید شد

مهلت ثبت نام وام یک میلیون تومانی از ۷ اردیبهشت به ۱۸ اردیبهشت ماه تمدید شد.


اطلاعیه وزارت رفاه درباره وام یک میلیونی

وزارت رفاه با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که حدود ۳۴ هزار نفر از سرپرستان خانوار، به دلیل وجود مشکلاتی در حساب بانکی خود نظیر مسدودی حساب، موفق به دریافت تسهیلات یک میلیون تومانی نشده اند؛ علت عدم واریز، تا شنبه هفته آتی (۱۳ اردیبهشت ماه) به صورت پیامکی به افراد مذکور اعلام خواهد شد.

 

دستگیری سارقان موسسه فیلم سازی

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری دو سارقی خبر داد که در تعطیلات نوروزی از یک موسسه فیلم سازی ۲ میلیارد ریال سرقت کرده بودند.



شلیک مرگبار به‌ عمو و زنعمو به خاطر پول

پسر جوان که د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر اقد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌امی جنون‌آمیز عمو و زن عموی خود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ را با شلیک گلوله د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر شهرستان آباد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ه به قتل رساند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ه بود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، اختلافات مالی و پول را انگیزه جنایت عنوان کرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌.

 

حادثه مرگبار در محور آزاد راه تهران- قم

جانشین پلیس راه پایتخت از تصادف 2 خودرو پراید و تیبا خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه راننده پراید جان خودرا از دست داد.


کلاهبرداری به شیوه خواستگاری زن برای شوهر

نقشه این بود که دختران جوان مجردی که در فروشگاه ها به عنوان فروشنده مشغول به کار بودند را شناسایی و سپس ناهید با آنها طرح دوستی ریخته و از آنها برای برادر شوهر قلابی خود خواستگاری می کرد.



تازه ترین آمار مبتلایان و جانباختگان کرونا در کشور

دکتر جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت:از دیروز تا امروز ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۱۳۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد

 

برادرکشی به خاطر رقابت عشقی

حدود یک سال قبل خبر قتل مردی جوان در خانه‌اش به پلیس اعلام شد. وقتی مأموران پلیس به محل رفتند جسد مرد جوانی به‌نام کریم را پیدا کردند.

 

واکنش به ادعای جعلی بودن مدرک آقای نماینده

استانداری مرکزی با صدور اطلاعیه‌ای به نقل از معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اعلام کرد: هیچ‌گونه اطلاع رسانی از سوی وزارت کشور یا شورای نگهبان درخصوص جعلی بودن مدرک تحصیلی یکی از منتخبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی این استان به استانداری واصل نشده است.

 

حریرچی: آمار نزولی‌ست، اما در خانه بمانید

ایرج حریرچی، معاون کل وزارت بهداشت گفت: بیش از ۵۰ درصد موارد بستری بیماران مبتلا به کرونا کاهش یافته است. او با بیان اینکه غفلت فردی همه را در معرض ابتلا قرار می‌دهد، بیان کرد: مردم حتی المقدور به شعار در خانه بمانیم و کاهش تردد‌های غیرضرور پایبند باشند.

 

ماجرای بازگشت استراماچونی به استقلال چیست؟

شایعه بازگشت استراماچونی به باشگاه استقلال محصول جریان سازی یک جریان دلالی است که تلاش دارد تا بار دیگر پای خود را به فوتبال باز کند.

 

جسد کوهنورد مفقود در شمشک پیدا شد

رییس مرکز اورژانس تهران اعلام کرد: جسم بی جان کوهنورد مفقودی در حادثه سقوط بهمن در ارتفاعات شمشک پیدا شد.



مرگ دلخراش 2 کودک قمی در استخر خانگی

سخنگوی فوریت های پزشکی قم از مرگ 2 برادر دو قلو در یک استخر خانگی خبر داد.


جنایت به راحتی آب خوردن!

ماجرای «قتل‌های گانگستری» از آبان سال ۱۳۹۲ زمانی در دستور کار پلیس قرار گرفت که مرد ۴۵ ساله‌ای به نام «برات علی» در حالی که قصد داشت خودرواش را از پارکینگ منزل در شهرستان تربت جام بیرون بیاورد، توسط سرنشینان یک دستگاه موتورسیکلت به رگبار بسته شد و جان سپرد.

 

محبوس شدن 4 کوهنورد در شمشک به دلیل بهمن

معاون عملیات سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر از گرفتار شدن چهار کوهنورد درپی سقوط بهمن در ارتفاعات شمشک خبر داد.

 

وضعیت بازگشاییِ سینماها، لیگ فوتبال و رستوران‌ها

آخرین اخبار درباره نحوه برگزاری امتحانات دانش آموزان، لیگ برتر فوتبال و احتمال بازگشایی برخی مشاغل پرخطر و سینما‌ها را در گزارش زیر بخوانید.

 

کمک نوراللهی به 3بیمارستان در گلستان

احمد نوراللهی بازیکن آزادشهری پرسپولیس تهران و تیم ملی فوتبال در اقدامی انسان دوستانه و باهدف تجلیل از کادر پزشکی و درمانی استان در مبارزه با کرونا، اقلام بهداشتی و درمانی به ۳ بیمارستان گلستان هدیه کرد.


صفحه اینستاگرام تتلو از دسترس خارج شد

صفحه اینستاگرام امیر تتلو، خواننده زیرزمینی که در روزهای اخیر دوباره خبرساز شده بود، با ریپورت کاربران اینستاگرام از دسترس خارج شد.

 

مهناز افشار با تاخیر وارد ماجرای سحر قریشی شد

مهناز افشار با تاخیر نسبت به ماجرای سحرقریشی واکنش نشان داده و ۱۰۰جفت کفش اهدا کرده به پاکبانان، این پروژه با کمک مسعود کاظمی(روزنامه‌نگار) انجام شده.

کلمات کلیدی :
در همین رابطه