اخبار حوادث امروز (24 اسفند 98) از تصمیم گیری درباره قرنطینه تهران تا دستگیری پرستار قلابی که از مسیح علینژاد دستور می گرفت

در این بسته خبری مهم ترین اخبار حوادث امروز (24 اسفند 98) را بازخوانی می کنیم.
تاریخ: 24 اسفند 1398
شناسه: 30209

قتل مرد میوه فروش هنگام خرید هندوانه

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان گفت: مشاجره لفظی در خرید هندوانه، قتل مرد ۳۹ ساله میوه فروش را در شهرستان لاهیجان رقم زد.


خبر قرنطینه تهران یک دروغ بزرگ است

مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران گفت: انتشار هر خبری مبنی بر قرنطینه تهران کذب محض است و هیچ شخصی به غیر از مسئولان ستاد ملی و استانی کرونا در این زمینه حق اظهارنظر ندارد.


فرماندار اسلامشهر به کرونا مبتلا شد

پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری اسلامشهر اعلام کرد: تست کرونای مسعود مرسلپور فرماندار این شهرستان جنوب غربی استان تهران مثبت بوده است.

 

قتل به خاطر سگ پاکوتاه

او برای گرفتن «سگ پاکوتاه» به سمت من حمله ور شد. وقتی تیغه چاقو را بالا برد. دستش را گرفتم و چاقو را از مشتش بیرون کشیدم. آن لحظه خیلی عصبانی بودم با این حال نمی خواستم دوستم را به قتل برسانم. من همان چاقو را به طرف شانه او هدف گرفتم که در این هنگام، دوستم خود را عقب کشید و چاقو بر قفسه سینه اش نشست...

 

پرستار قلابی از طرف مسیح علینژاد ماموریت داشت

انتشار خبر دستگیری یکی از نوچه‌های مسیح علینژاد که برای فعالیت علیه نظام جمهوری اسلامی از هیچ اقدام کثیفی فروگذار نمی‌کند با واکنش کاربران فضای مجازی نیز همراه شد.

 

زنده زنده سوختن سه نفر در آتش سوزی پژو

برخورد پژو با تیر چراغ برق و سپس آتش سوزی در دستخضر شهرستان شیراز، موجب مرگ 3 نفر و مجروحیت یک نفر شد.

 

محدودیت‌های جدید ترددی در کشور اعمال خواهد شد

نمکی گفت: براساس تصمیم جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا، محدودیت‌های جدیدی برای عبور و مرور ایجاد خواهد شد.


تقلیدکننده صدای «حریرچی»  دستگیر شد

رئیس پلیس پایتخت از دستگیری ۲۷ تن از ناشران اکاذیب مرتبط با کرونا در پایتخت خبر داد.


مسوم کردن عمو و همسرش با نسکافه شیشه ای

مرد جوانی که با مسموم کردن نسکافه قصد داشت عمو و زن عمویش را به قتل برساند، پس از بازداشت مدعی شد آنها به اشتباه نسکافه مسموم را خورده‌اند.


نجات عامل جنایت پارک مشیریه از قصاص

عامل قتل پارک مشیریه پس از آنکه 2 بار تا پای چوبه دار رفت، توانست با جلب نظر اولیای دم از قصاص رهایی یابد.

 

آخرین آمار کرونا در ایران؛ 611 فوتی، 12729 مبتلا + موارد جدید به تفکیک استانها

دکتر جهانپور:از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، 1365 مورد بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد و کل مبتلایان به این بیماری در کشور به 12729 نفر افزایش یافت.


درگیری خونین در خیابان به خاطر بلند حرف زدن با تلفن همراه

پسر دانشجویی که در پی یک درگیری خیابانی جوانی را به‌قتل رسانده‌ بود، با گذشت اولیای‌ دم بزودی برای جنبه عمومی جرم در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود.


جزئیات 5  جنایت هولناک خانوادگی در سال 98

جزئیات ٥ قتل‌عام خانوادگی در ایران هولناک‌ترین پرونده‌های جنایی سال گاهی یکی از اعضای خانواده به جان نزدیک‌ترین افراد زندگی‌اش هم رحم نمی‌کند و با قساوت هرچه تمام‌تر سعی می‌کند به زندگی آنها پایان دهد. حتی در پرونده‌هایی قاتل با دست خالی نقشه شومش را عملی می‌کند. با وجود تفاوت‌های زیادی که در این پرونده‌ها وجود دارد، بررسی‌ها نشان می‌دهد همه این جنایت‌های خانوادگی در چند مولفه مشترک هستند؛


تست کرونای دکتر مینو محرز مثبت شد

فرهاد تیمورزاده، مدیر مسئول انتشارات تیمور زاده که مدیر مسئول نشریه طبیب نیز هست نوشت: باخبر شدیم که تست استاد گرامی سرکارخانم دکتر مینو محرز نیز مثبت شده است.

کلمات کلیدی :
در همین رابطه