برگرداندن کیف 120 میلیون ریالی به صاحبش

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر از صحت عمل کارکنان پلیس فرودگاه این شهر و بازگرداندن کیف حاوی 120 میلیون ریال طلاجات، گوشی تلفن همراه به همراه سوئیچ یک دستگاه خودرو شاسی بلند به صاحبش خبر داد.
تاریخ: 23 فروردین 1398
شناسه: 12507

فرمانده انتظامی شهرستان  رامسر از صحت عمل کارکنان پلیس فرودگاه این شهر و بازگرداندن کیف حاوی 120 میلیون ریال طلاجات، گوشی تلفن همراه به همراه سوئیچ یک دستگاه خودرو شاسی بلند به صاحبش خبر داد.

سرهنگ علی قیصری  با اعلام این خبر، گفت: ماموران پلیس فرودگاه رامسر صبح امروز حین انجام ماموریت و بازدید از سالن انتظار فرودگاه، کیف دستی زنانه، حاوی طلاجات و جواهرات، مدارک و گوشی تلفن همراه به ارزش 120 میلیون ریال به همراه سوئیچ یک دستگاه خودرو شاسی بلند را کشف کردند.

وی تصریح کرد: مامور وظیفه شناس که یک سرباز وظیفه بوده با صحت عمل مراتب را سریعاً به مسئولان پلیس فرودگاه اعلام و اقدامات لازم برای شناسایی و تحویل کیف به مالک آن در دستور کار قرار می گیرد.

سرهنگ قیصری با اشاره به اینکه کیف مورد نظر متعلق به یک خانم بوده و با توجه به مدارک موجود، مالک کیف شناسایی و به پلیس فرودگاه دعوت می شود.

وی افزود: پس از انجام اقدامات اداری کیف مورد نظر صحیح و سالم و با تمام محتویات داخل آن به مالک آن تحویل شد و مالک کیف نیز از صحت عمل کارکنان پلیس فرودگاه قدردانی کرد.

کلمات کلیدی :
در همین رابطه