اخبار حوادث امروز 17 مرداد، توضیح پلیس درباره درگیری گشت ارشاد با دختر جوان تا جزئیات کشف جسد 2 دختربچه در تنکابن

در این بسته خبری مهم ترین اخبار حوادث امروز (17 مرداد 1403) را بازخوانی می‌کنیم.
تاریخ: 17 مرداد 1403
شناسه: 122413

حکم قصاص برای قاتل استوار دوم محمدجواد رحیمی شهید فراجا

 فرمانده انتظامی استان سمنان از تایید حکم قصاص قاتل شهید انتظامی استوار دوم محمدجواد رحیمی خبر داد.

 

کشف جسد  پیرمرد ۸۰ ساله در ارتفاعات بوژان نیشابور  

رییس جمعیت هلال احمر نیشابور گفت: پیکر پیرمرد ۸۰ ساله که از دو هفته پیش در ارتفاعات بوژان نیشابور مفقود شده بود پیدا شد.

 

13 مصدوم در انحراف اتوبوس در بزرگراه باغچه به مشهد  

 مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۱۳ نفر بر اثر انحراف یک دستگاه اتوبوس که امروز در آزادراه شهید شوشتری (باغچه) واقع در ۴۰ کیلومتری مشهد رخ داد، مصدوم و روانه بیمارستان شدند.

 

 گرما جان یک کارگر در پارس جنوبی را گرفت

این فرد از پرسنل پیمانکار بازرسی فنی، در حین انجام کار دچار گرمازدگی و کاهش علائم هوشیاری می‌شود و به بیمارستان نبی اکرم (صلی الله علیه و آله) عسلویه اعزام شده و علیرغم تلاش کادر درمان، متاسفانه وی فوت می‌کند

 

 تصادف ساختگی شگرد 2 تبهکار برای سرکیسه کردن مردم بود

 رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری دو سارق حرفه‌ای که با ایجاد تصادف ساختگی اقدام به سرقت در بزرگراه‌ها و معابر تهران کرده بودند، خبر داد.

 

 همسرکشی هولناک در خیابان فدائیان اسلام تهران 

 رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از اعلام کرد: مرد جوانی که با سلاح کلت کمری همسرش را هدف شلیک گلوله قرار داده بود، به زندگی خود پایان داد.

 

 کشف 270 میلیون اسکناس جعلی از جاعل حرفه ای در مرکز تهران

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک جاعل حرفه‌ای اسکناس در مرکز تهران خبر داد.

 

 قتل در خزانه به خاطر فحاشی

 رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری عامل قتل مردی جوان در محله خزانه خبر داد.

 

 دستگیری کلاهبرداران سودجو از المپیک ۲۰۲۴ پاریس

 رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از انهدام باند ۱۵ نفره اجاره کارت‌های بانکی برای سایت های شرط بندی ویژه المپیک ۲۰۲۴ پاریس در فضای مجازی خبر داد.

 

 توضیحات پلیس درباره فیلم درگیری چند مامور زن با دختری بر سر حجاب

 به دنبال انتشار ویدیویی از درگیری چند مامور زن پلیس با دختری جوان به دلیل حجاب، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت توضیحاتی را ارائه و اعلام کرد که این ویدیو مربوط به اول تیرماه امسال است.


چرا مرگ دختر مشهور بلاگر مشکوک است ؟

چند نفر گفتند آیلار ضربه خورده است؛ اما رسانه‌های محلی علت مرگ را ایست قلبی اعلام کردند / چرا خانواده آیلار غلامپور درخواست کالبدشکافی نکردند؟


باند «عنکبوت سیاه» در مشهد به آخر خط رسید

جوان تبعه غیرمجاز افغانستانی که با کشاندن نوجوانان به تبهکاری، باند«عنکبوت سیاه»را تشکیل داده بود در حالی با تیزهوشی ماموران کلانتری شفای مشهد دستگیر شد که به طرز وحشتناکی گوشی قاپی می کردند.


آخرین خبر از پرونده جنایت در جنت آباد/ قتل دختر و پسر دانشجو توسط قاتل شمشیرزن

پسر دانشجو که بعد از مصرف ماده مخدر مجیک ماشروم، دختر و پسر جوانی را در جشن تولد کشته بود، قرارشد برای مشخص شدن این‌که در زمان قتل اراده‌ای از خودش داشته یا نه، به پزشکی‌قانونی برود.


قتل پسر دایی به خاطر طلب20 میلیونی

طلب 20 میلیون تومانی مرد جوان از پسردایی‌اش، در حالی منجر به قتل وی شد که در تحقیقات ابتدایی، به اشتباه برادر دوقلوی او به عنوان متهم شناسایی شده بود.

 

 قتل نگهبان ساختمان در شهرک غرب/ متهم: مقتول به من تعرض کرده بود

مرد جوان که مدعی است به خاطر جنایت سیاهی که مقتول مرتکب شده بود، او را کشته در یکی از شهرستان‌های مرکزی کشور بازداشت شد.


ربودن صاحب کارگاه طلاسازی برای سرقت 13میلیاردی

کارآگاهان پلیس آگاهی تهران در تعقیب آدم‌ربایانی هستند که بعد از ربودن صاحب کارگاه طلاسازی، دست به سرقت 13میلیاردی طلا و جواهرات او زده‌‌اند.


آخرین بازی 2خواهر کنار چشمه

پیکر بی‌جان 2خواهر 8 ‌ و ۱۲ساله که بعد از ظهر دوشنبه در حاشیه رودخانه چشمه کیله در منطقه 3 هزار تنکابن، مفقود شده بودند، عصر دیروز از آب بیرون کشیده شد.

 

زن تتوکار چطور پایش به اداره آگاهی باز شد؟

تنها زنی است که در میان متهمان به چشم می‌خورد. گوشه حیاط اداره آگاهی ایستاده و گاهی دستانش را روی صورتش می‌گیرد که اشک‌هایش را پاک کند. جرمش خرید اموال مسروقه است. گفت‌وگو با او را بخوانید.


دستگیری سارقی که می خواست شبیه علی دایی شود

به من می‌گویند آقای گل؛ این را جوانی 30ساله می‌گوید که اسمش علی است. او هم یکی از دزدان دستگیر شده در طرح تازه پلیس است. می‌گوید: می‌خواستم شبیه علی دایی شوم و مرام او را داشته باشم و به مردم کمک کنم. برای همین به من می‌گفتند آقای گل. گفت‌وگو با او را بخوانید.


سرقت باورنکردنی تخم شترمرغ‌های 30میلیاردی

در میان مجرمان بازداشت شده از سوی پلیس، اعضای باندی حضور دارند که سرقتی عجیب را رقم‌ زده‌‌اند؛ سرقت چند جعبه تخم شترمرغ که به‌گفته مالباخته 30میلیارد تومان ارزش داشت. یکی از سارقان به نام وحید که جوانی 37ساله است از این سرقت می‌گوید.

 

آخرین «اخبار حوادث» را در صفحه اخبار حوادث حادثه 24 بخوانید.

 صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

در همین رابطه