جزییات حادثه تروریستی چابهار/ انفجار بمب باعث شهادت دست کم 2 نفر شد

دقایقی پس از حادثه تروریستی در چابهار سرپرست فرمانداری چابهار جزییاتی تازه از این حمله تروریستی را تشریح کرد.
تاریخ: 15 آذر 1397
شناسه: 1223

رحمدل بامری در گفت‌وگو با شبکه خبر درباره حادثه تروریستی چابهار اظهار کرد: ساعت 9 و 55 دقیقه صبح امروز(پنجشنبه) یکی از عوامل استکبار اقدامی انتحاری را انجام داد.

وی افزود: این عامل انتحاری در یک وانت نیسان مواد منفجره به همراه داشته است و قصد ورود به فرمانداری انتظامی شهرستان چابهار را داشت که با مقابله نیروهای انتظامی موفق به ورود نشد و در ورودی  مقر فرمانداری مواد را منفجر کرد.

ساعتی قبل نیز محمدهادی مرعشی معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان خبر داد: صبح امروز یک بمب در یکی از خیابان‌های چابهار منفجر شد. صدای انفجار در یکی از خیابان‌های چابهار شنیده شد که بلافاصله نیروهای امنیتی و امدادی در محل مستقر شدند. این بمب در داخل یک خودرو کارگذاری شده بود که در نزدیکی یکی از پاسگاه‌های انتظامی منفجر شده است.

به گفته امینی‌فرد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در حادثه تروریستی چابهار ۴۲ نفر مجروح و دو نفر شهید شدند. او گفت: از این تعداد ۱۰ نفر نظامی و۳۲ شهروند عادی هستند که ۲۸ نفر مرخص شدند و ۸ نفر تحت عمل جراحی قرار گرفتند و در بخش بستری هستند. همچنین دو نفر از مجروحان تحت نظر اورژانس هستند که در میان این مجروحان ۴ کودک و یک مادر باردار وجود دارد.

 

 

کلمات کلیدی :