3 مرزبان در سیلاب میرجاوه به شهادت رسیدند

بارش باران های سیل آسا در میرجاوه یکی از برجک های نگهبانی مرزبانی را در محاصره سیلاب قرار داد و موجب شهادت 3 نفر از مرزبانان در سیل شد.
تاریخ: 12 اسفند 1397
شناسه: 12160

بارش باران های سیل آسا در میرجاوه یکی از برجک های نگهبانی مرزبانی را در محاصره سیلاب قرار داد و موجب شهادت 3 نفر از مرزبانان در سیل شد.

محمد هادی مرعشی، معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بر اثر جاری شدن سیلاب در برجک ۲ پاسگاه ۹۳ شهرستان مرزی میرجاوه ۳ مرزبان در سیل گرفتار شدند.

وی ادامه داد: بر اساس اطلاعات بدست آمده در پی بارندگی‌های شبانه‌روز گذشته برجک 2 پاسگاه 93 شهرستان مرزی میرجاوه در محاصره سیلاب قرار گرفت و یکی از سربازان با هدف عبور از میان آب‌ها گرفتار سیل شد.

وی با بیان اینکه سرباز دیگری که شاهد این حادثه بوده برای نجات وی اقدام می‌کند که او نیز گرفتار سیلاب می‌شود، گفت: پس از وقوع این حادثه درجه‌دار حاضر در برجک برای نجات سربازان وارد آب می‌شود که او نیز متأسفانه به شهادت می‌رسد.

در همین حال ایسنا اسامی شهدای این حادثه را به این شرح منتشر کرد: 

۱ _ گروهبان یکم شهید محمد نوری

۲ _ سرباز وظیفه شهید علی هلاکویی

۳ _ سرباز وظیفه شهید مجتبی یزدان پناه

بنا بر اعلام مرکز اطلاع رسانی مرزبانی سیستان و بلوچستان پیش از این پیکر مطهر یکی از شهدای این حادثه با نام مرزبان شهید گروهبان یکم محمد نوری، مجرد و اهل شهرستان زابل، از آب کشف شده بود که با جستجوها برای یافتن دو مرزبان دیگر به هویت علی هلاکویی و مجتبی یزدان نتیجه بخش بود که ساعتی پیکر این دو سرباز نیز کشف شد.

در همین رابطه