زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرور مسلح در درگیری با پلیس سیب و سوران کشته شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از به هلاکت رسیدن شرور مسلحی که به سمت مأموران انتظامی شهرستان سیب و سوران تیراندازی کرده بود، خبر داد.
02 آبان 1402
شناسه : 99988
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99988
195+
بالا
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از به هلاکت رسیدن شرور مسلحی که به سمت مأموران انتظامی شهرستان سیب و سوران تیراندازی کرده بود، خبر داد.

 حادثه 24 - فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از به هلاکت رسیدن شرور مسلحی که به سمت مأموران انتظامی شهرستان سیب و سوران تیراندازی کرده بود، خبر داد.

سردار  دوستعلی جلیلیان در تشریح جزئیات این خبر گفت: روز گذشته مأموران انتظامی شهرستان سیب و سوران حین گشت زنی و برقراری امنیت منطقه در سطح حوزه استحفاظی در ورودی این شهرستان بودند که ناگهان سرنشینان یکدستگاه خودروی پژو پارس، فاقد پلاک به سمت ماموران تیر اندازی کرده، که با عکس العمل سریع ماموران مواجه شدند.

وی در ادامه افزود: در اقدام به موقع مأموران انتظامی اشرار مسلح زمین گیر، خودرو را رها و به اطراف متواری شدند، درگیری مسلحانه با ماموران ساعاتی ادامه داشته و سرانجام این اشرار مسلح تاب مقابله با ماموران را نداشته که در این درگیری یک نفر از این اشرار به هلاکت رسیده و ۲ نفر دیگر با استفاده از تاریکی هوا متواری گردیدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه دستگیری اشرار ادامه داشته، خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودروی توقیفی این اشرار مسلح یک قبضه سلاح کلاش و مقادیر قابل توجهی مهمات کشف شد.

سردار جلیلیان تصریح کرد: پلیس با اشرار و سارقان مسلحی که قصد بر هم زدن آرامش و امنیت مردم را داشته باشند به شدت برخورد می کند.

آخرین اخبار «حوادث سیستان و بلوچستان» را در صفحه حوادث سیستان و بلوچستان و حوادث زاهدان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر