زمان مطالعه: 1 دقیقه

صدور کیفرخواست برای بلاگر هتاک اردبیلی

با دستور دادستان اردبیل قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست بلاگری که به دلیل توهین به مقدسات در شهریورماه دستگیر شده بود، صادر شد.
30 مهر 1402
شناسه : 99919
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99919
148+
بالا
با دستور دادستان اردبیل قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست بلاگری که به دلیل توهین به مقدسات در شهریورماه دستگیر شده بود، صادر شد.

حادثه 24 - با دستور دادستان اردبیل قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست بلاگری که به دلیل توهین به مقدسات در شهریورماه دستگیر شده بود، صادر شد.

به نقل از مرکز رسانه دادستانی اردبیل جلال آفاقی اظهار کرد: به دنبال گزارش های واصله به دادستانی از فعالیت غیرقانونی و غیراخلاقی یک بلاگر در اردبیل مبنی بر انتشار پست و استوری های متعدد با هتاکی و فحاشی و جوک های رکیک و نامتعارف و همچنین تهیه کلیپ توهین آمیز نسبت به مقدسات، نامبرده با دستور ویژه دادستانی در شهریورماه سال جاری دستگیر و روانه زندان شده بود، پس از سیر مراحل قانونی پرونده مربوطه قرار نهایی دادسرا و کیفرخواست صادر شد.

 آفاقی همچنین گفت: آثار تربیتی، قبح زدایی و عادی سازی این نوع گفتمان در بین نوجوانان و جوانان و همچنین اقدام آخر بلاگر مدنظر در توهین به مقدسات، موجب نگرانی و نارضایتی و ناراحتی شدید کاربران فضای مجازی و جریحه دار شدن قلوب قاطبه مردم استان و سایر هموطنان شده بود که پس از دستگیری، بلاگر هتاک با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

دادستان اردبیل تصریح کرد: در بازرسی از منزل متهم یک قبضه کلت کمری جنگی نیز کشف و ضبط شده بود و همچنین پرونده قضایی متشکله به لحاظ کیفرخواست دادسرا و نوع اتهامات در دادگاه کیفری یک استان اردبیل رسیدگی خواهد شد.

آخرین اخبار «حوادث اردبیل» را در صفحه حوادث اردبیل حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر