زمان مطالعه: 2 دقیقه

درگیری میان دو برادر در گرگان رنگ خون گرفت

سرپرست پلیس آگاهی گلستان از شناسایی و دستگیری یک قاتل در کمتر از یک ساعت پس از وقوع جنایت در یکی از محلات گرگان خبر داد.
29 مهر 1402
شناسه : 99901
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99901
248+
بالا
سرپرست پلیس آگاهی گلستان از شناسایی و دستگیری یک قاتل در کمتر از یک ساعت پس از وقوع جنایت در یکی از محلات گرگان خبر داد.

حادثه 24 - سرپرست پلیس آگاهی گلستان از شناسایی و دستگیری یک قاتل در کمتر از یک ساعت پس از وقوع جنایت در یکی از محلات گرگان خبر داد.

 سرهنگ امیر حسام سرپرست پلیس آگاهی استان گلستان بعدازظهر شنبه ۲۹ مهرماه ۱۴۰۲ در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام گزارشی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ استان مبنی بر درگیری میان دو برادر جوان ۲۱ و ۲۹ ساله در یکی از محله‌های شهرستان گرگان، بلافاصله ماموران آگاهی در محل حادثه حضور یافتند.

 وی بیان کرد: پس از حضور مأموران ویژه پلیس آگاهی شهرستان گرگان در محل مشخص شد در جریان یک نزاع و درگیری بین دو برادر، برادر ۲۹ ساله که متاسفانه دچار اعتیاد نیز بوده براثر اصابت ضربات چاقو به قتل رسیده است.

سرپرست پلیس آگاهی استان گلستان با اشاره به اینکه نزاع به وجود آمده بین دو برادر به دلیل مشکلات خانوادگی بود، گفت: با توجه به حساسیت موضوع، تحقیقات تخصصی کارآگاهان بلافاصله آغاز  و با اقدامات اطلاعاتی انجام شده متهم کمتر از یک ساعت شناسایی و دستگیر و تحویل مراجع ذیصلاح شد.

این مقام مسئول توضیح داد: متهم در اظهارات اولیه خود اذعان کرد، انگیزه‌اش از قتل اختلافات خانوادگی و اذیت و آزار خانواده از سوی مقتول بوده است که با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

حسام با اشاره به اینکه عدم مهارت کنترل خشم باعث بروز حوادث ناگوار و جبران ناپذیر می‌شود، گفت: مردم همواره باید در مقابله با مسائل و مشکلات آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند.

سرپرست پلیس آگاهی استان گلستان تاکید کرد: پلیس به طور مستمر برای برقراری نظم و امنیت و برخورد با مجرمان آماده بوده و انتظار می‌رود شهروندان عزیز نیز ضمن همکاری با پلیس، با اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ اطلاع دهند.

آخرین اخبار «حوادث گلستان» را در صفحه حوادث گلستان و حوادث گرگان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر