زمان مطالعه: 3 دقیقه

درگیری در کمپ ترک اعتیاد غیرمجاز با قتل خاتمه یافت

من با مرد معتاد درگیر شدم و به او یک سیلی زدم اما قصد گرفتن جان او را نداشتم.» این گفته های یکی از کارکنان کمپ غیر مجاز ترک اعتیاد است که در برابر اتهام قتل قرار گرفته است.
25 مهر 1402
شناسه : 99826
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99826
224+
بالا
من با مرد معتاد درگیر شدم و به او یک سیلی زدم اما قصد گرفتن جان او را نداشتم.» این گفته های یکی از کارکنان کمپ غیر مجاز ترک اعتیاد است که در برابر اتهام قتل قرار گرفته است.

حادثه 24 - من با مرد معتاد درگیر شدم و به او یک سیلی زدم اما قصد گرفتن جان او را نداشتم.» این گفته های یکی از کارکنان کمپ غیر مجاز ترک اعتیاد است که در برابر اتهام قتل قرار گرفته است.

یکی از روزهای شهریور امسال گزارش مرگ مشکوک مردی جوان به قاضی محمد مهدی براعه بازپرس جنایی تهران اعلام شد و او دستور تحقیقات در این باره را صادر کرد. مرد جوان به مواد مخدر اعتیاد داشت و در یک کمپ ترک اعتیاد بستری شده بود تا مواد را ترک کند اما به دلیل وضعیت جسمی بدی که داشت به بیمارستان منتقل شده بود.

تلاش برای نجات او بی فایده بود و مرد جوان به کام مرگ رفت. از آنجا که آثار ضرب و جرح روی بدن متوفی دیده می شد فرضیه قتل وی قوت یافت و بازپرس جنایی تهران برای کشف جزییات بیشتر از این حادثه، دستور تحقیقات بیشتر و بازبینی تصاویردوربین مداربسته کمپ را صادر کرد.

کارکنان کمپ اما مدعی شدند که تصاویر و فیلم ها پاک شده است علاوه بر این تحقیقات نشان می داد که کمپ، مجوزقانونی را نداشته است. از سوی دیگر پزشکی قانونی نیز علت مرگ مرد معتاد را اعلام کرد. بر اساس این نظریه، وی براثر ضرب و جرح و جراحات وارده جانش را دست داده بود. بدین ترتیب احتمال جنایت قوت یافت و بازپرس جنایی دستور بازداشت ۶ نفر از کارکنان کمپ را صادر کرد.

تحقیقات تیم جنایی نشان می داد مرد جان باخته که اعتیاد به مواد مخدر داشته توسط همسایه ها برای ترک به کمپ منتقل شده است. یکی از افرادی که در کمپ بستری شده بود نیز به ماموران گفت: متوفی روز حادثه، روی تخت  فرد دیگری خوابید که این موضوع باعث شد یکی از مسئولان کمپ که مرد جوانی است، عصبانی شود و او را به شدت کتک بزند. زمانی که حال مرد جوان بد شد، او را به بیمارستان منتقل کردند.

به این ترتیب متهم اصلی پرونده تحت بازجویی قرار گرفت و به کتک زدن مرد معتاد اعتراف کرد. وی گفت: من خودم قبلا معتاد بودم اما سالهاست که ترک کرده ام و در کمپ کار می کنم. من در قسمت میانی کمپ هستم و مسئولیت دارو و غذاهای معتادان را به عهده دارم.

روز حادثه مرد معتاد روی تخت فرد دیگری خوابید. من به او تذکر دادم اما حالش  خیلی خوب نبود. او حتی فرش اتاق را هم کثیف کرد که من برای تنبیه یک سیلی به او زدم. اما فقط همین یک ضربه را به او زدم.  

این مرد در حالی چنین اظهاراتی مطرح کرده که شاهدان دیگر گفته اند، وی ۳ مرتبه مرد معتاد را مورد ضرب و جرح قرار داد. با اعتراف این مرد، ‌وی بازداشت شده و تحقیقات از وی ادامه دارد. همچنین، ۵ نفر دیگرنیز با قرار وثیقه آزاده شده اند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر