زمان مطالعه: 1 دقیقه

دستگیری زن مشکوک در قزوین / او ۱۴.۵ کیلوگرم تریاک داشت

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین از دستگیری یک قاچاقچی زن و کشف ۱۴.۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در این استان خبر داد.
22 مهر 1402
شناسه : 99757
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99757
197+
بالا
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین از دستگیری یک قاچاقچی زن و کشف ۱۴.۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در این استان خبر داد.

حادثه 24 - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین از دستگیری یک قاچاقچی زن و کشف ۱۴.۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در این استان خبر داد.

سرهنگ فرهاد علی‌بیگی با اعلام این خبر گفت: طی عملیات مشترک پلیس قزوین با فرماندهی انتظامی استان گیلان و با اطلاع از ورود مقادیری مواد مخدر به قزوین، موضوع در دستور کار این مرکز قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین ادامه داد: با اشراف اطلاعاتی پلیس استان قزوین، یک دستگاه سواری تیبا که حامل موادمخدر از استان کرمان بود، شناسایی و سرانجام خودرو حامل مواد در آزادراه قزوین - رشت توفیف شد.

وی اضافه کرد: پس از توقیف خودرو ۱۴.۵ کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد و حامل مواد که یک زن بود نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی استان معرفی شد.

به گفته این مسئول انتظامی، بالا بودن اشراف اطلاعاتی در پلیس قزوین باعث شده که در نیمه نخست سال جاری بیش از ۲۶ عملیات مشترک با استان‌های دیگر کشور اجرایی شود و در این رابطه قاچاقچیان عمده در مسیر عبور از این استان بازداشت شوند.

سرهنگ علی‌بیگی، مبارزه با موادمخدر و سوداگران مرگ را در اولویت کاری پلیس برشمرد و اظهار کرد:‌ قاچاقچیان موادمخدر نقش منفی و مخربی را در جامعه برجای می‌گذارند که پلیس تمام تلاش خود را برای انهدام و نابودی این دسته از افراد به کار بسته و هیچگونه اغماضی در این رابطه را نمی پذیرد.

آخرین اخبار «حوادث قزوین» را در صفحه حوادث قزوین حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر