زمان مطالعه: 2 دقیقه

مخفیگاه مجرم سابقه‌دار در هرسین لو رفت

فرمانده انتظامی شهرستان هرسین از دستگیری مقتدرانه مجرمی سابقه‌دار و مسلح در این شهرستان توسط پلیس خبر داد که سابقه تیراندازی منجر به جرح و شرارت‌های مکرر مسلحانه را در کارنامه خود داشت.
19 مهر 1402
شناسه : 99714
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99714
217+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان هرسین از دستگیری مقتدرانه مجرمی سابقه‌دار و مسلح در این شهرستان توسط پلیس خبر داد که سابقه تیراندازی منجر به جرح و شرارت‌های مکرر مسلحانه را در کارنامه خود داشت.

 حادثه 24 - فرمانده انتظامی شهرستان هرسین از دستگیری مقتدرانه مجرمی سابقه‌دار و مسلح در این شهرستان توسط پلیس خبر داد که سابقه تیراندازی منجر به جرح و شرارت‌های مکرر مسلحانه را در کارنامه خود داشت.

سرهنگ «علی عزیزیان» روز چهارشنبه اظهار کرد: پس از اطلاع پلیس هرسین مبنی بر حضور مجرمی سابقه دار و مسلح در این شهرستان و اینکه تحت تعقیب قضائی قرار دارد، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

 وی ادامه داد: ماموران انتظامی هرسین با انجام کارهای اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی مخفیگاه این فرد که سابقه شرارت های مکرر مسلحانه و تیراندازی منجر به جرح را داشت، شده و با اطمینان از مسلح بودن وی، محل را به محاصره درآوردند.

عزیزیان افزود: ماموران پس از محاصره محل اختفای مجرم متواری، بارها از وی خواستند که خود را تسلیم پلیس کند اما این فرد ضمن بی توجهی به درخواست های مکرر ماموران، به سمت آن ها تیراندازی و از طریق پشت بام منازل همجوار اقدام به فرار کرد.

فرمانده انتظامی هرسین ادامه داد: متعاقب این اقدام، ماموران پلیس نیز در پاسخ به تیراندازی مجرم متواری با رعایت تمام ملاحظات و قانون به کارگیری سلاح و همچنین هشدارهای لازم ، ابتدا سه تیر هوایی جهت متوقف کردن این فرد شلیک کردند اما وی همچنان با فحاشی و تهدید ماموران و همچنان بی توجه به اخطارهای مکرر، به فرار خود ادامه داد.

وی تصریح کرد: پس از بی توجهی مجرم متواری نسبت به اخطارهای مکرر پلیس جهت تسلیم کردن خود، ماموران به سمت پای وی تیراندازی و با زخمی کردن پایش، نسبت به خلع سلاح و دستگیری این شخص اقدام کردند.

عزیزیان با اشاره به انتقال سریع مجرم زخمی شده به یکی از مراکز درمانی، خاطرنشان کرد: یک قبضه سلاح کلت کمری، یک تیغه خشاب و ۲ عدد فشنگ باقیمانده از وی کشف شد.

رئیس پلیس هرسین در پایان با قدردانی از اهتمام و جدیت ماموران انتظامی شهرستان برای دستگیری مجرم مسلح، گفت: امنیت مردم و جامعه خط قرمز پلیس است و هر کسی بخواهد از آن عبور کند با واکنش قاطعانه ماموران مواجه خواهد شد.

آخرین اخبار «حوادث کرمانشاه» را در صفحه حوادث کرمانشاه حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر