زمان مطالعه: 4 دقیقه

تخریب 23 خودرو در چند دقیقه توسط 7 شرور مست در مشهد

هفت تن از عاملان شرارت و تخریب شبانه خودروهای اهالی بولوار توس مشهد با تلاش نیروهای کلانتری معراج دستگیر شدند.
17 مهر 1402
شناسه : 99660
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99660
440+
بالا
هفت تن از عاملان شرارت و تخریب شبانه خودروهای اهالی بولوار توس مشهد با تلاش نیروهای کلانتری معراج دستگیر شدند.

حادثه 24 - هفت تن از عاملان شرارت و تخریب شبانه خودروهای اهالی بولوار توس مشهد با تلاش نیروهای کلانتری معراج دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی مشهد روزگذشته با تاکید بر این که پلیس هیچ گونه شرارت و اوباشگری را برنمی‎تابد، درباره ماجرای دستگیری عاملان تخریب شبانه خودروها گفت:ساعت2بامداد هشتم شهریور زنگ پلیس 110 به طور مداوم به صدا درمی آمد و اهالی توس92، از تخریب خودروهای پارک شده توسط چند جوان موتورسوار خبر می دادند که با تبر و قمه موجب وحشت مردم شده بودند.

سرهنگ احمد نگهبان افزود: باتوجه به اهمیت موضوع، بلافاصله عوامل گشت انتظامی کلانتری معراج به محل اعلام شده عزیمت کردند اما اوباش مذکور درحالی طی چند دقیقه از صحنه گریخته بودند که مالکان خودروها از ترس آسیب جانی در منازل خود پناه گرفته  و شاهد تخریب خودروها بودند. به همین دلیل گروهی از نیروهای انتظامی با فرماندهی مستقیم سرگرد امیررضا فعال(رئیس کلانتری معراج) وارد عمل شدند و با کسب دستورات ویژه ای ازسوی قاضی خدابنده(معاون دادستان مرکز خراسان رضوی) تحقیقات گسترده ای را برای شناسایی و دستگیری عاملان شرارت های شبانه آغازکردند. رئیس پلیس مشهد با اشاره به بررسی های میدانی نیروهای انتظامی خاطرنشان کرد: تحقیقات پلیس و اظهارات شاکیان بیانگر آن بود که اوباش موتورسوار حال طبیعی نداشتند و با تخریب 23 خودرو حتی شیشه پنجره برخی از منازل را هم شکسته بودند.

بنابراین رصدهای اطلاعاتی با بازبینی دوربین های ترافیکی ادامه یافت تا این که سرنخ هایی از پاتوق و محل اختفای عاملان شرارت به دست آمد. وی گفت: طولی نکشید که 7 تن از متهمان در مناطق مختلف شهر شناسایی و در چند عملیات ضربتی و با حمایت های قاطع دستگاه قضایی دستگیر شدند.سرهنگ نگهبان اضافه کرد: در بازرسی از پاتوق ها و منازل محل اختفای متهمان، مقادیری مشروبات الکلی به همراه قطعات یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد که توسط سارقان اوراق شده بود.

کلیددار امنیت مشهد همچنین با اشاره به نداشتن تعادل روحی برخی از متهمان دستگیر شده تصریح کرد: با معرفی عاملان شرارت و اخلال در نظم عمومی به پزشکی قانونی،آزمایش های تخصصی انجام و مشخص شد که 5 تن از آنان مشروبات الکلی مصرف کرده اند. درهمین حال یکی از متهمان گفت: به خاطر اختلافی که با عمویم داشتم با دوستانم قرار دعوا گذاشتیم و شیشه خودروهای  محله آن ها را با تبر و قمه تخریب کردیم.

وی گفت: این درحالی بود که طبق تصاویر دوربین های مداربسته، عاملان شرارت و اوباشگری حتی روی سقف خودروها می رفتند و با لگد سقف آن ها را تخریب می کردند. سرهنگ نگهبان همچنین افزود: یکی از اوباش مذکور هنگام عبور از کوچه و با عربده‎کشی شیشه پنجره منزلی را با چماق می شکند در حالی که کودکانی زیر آن پنجره خوابیده بودند که خوشبختانه ریزش شیشه به آن ها آسیبی نزده بود؛ اما اعضای این خانواده به شدت دچار تالمات روحی شده بودند. مقام ارشد انتظامی مشهد به بضاعت مالی اندک برخی از خسارت دیدگان هم اشاره کرد و گفت: برخی از مالکان خودروها اظهار کردند که خودروی تخریب شده منبع درآمد آن ها بوده که حتی قادر به تعمیر خودرو نیستند. به همین دلیل هماهنگی هایی برای جبران خسارت سریع توسط متهمان صورت گرفته  و از سوی دیگر نیز مجازات سختی در انتظار مخلان نظم و امنیت عمومی است.

سرهنگ احمد نگهبان در پایان خاطرنشان کرد: بررسی های بیشتر با دستورات مقام قضایی در این باره ادامه دارد. 

آخرین اخبار «حوادث خراسان رضوی» را در صفحه حوادث خراسان رضوی و حوادث مشهد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر