زمان مطالعه: 1 دقیقه

چاقوکشی هولناک در زاهدان / پسر 18 ساله قربانی شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری قاتل شهروند ۱۸ساله، کمتر از ۶ ساعت با اشراف اطلاعاتی پلیس شهرستان زاهدان خبر داد.
27 شهریور 1402
شناسه : 99567
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99567
214+
بالا
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری قاتل شهروند ۱۸ساله، کمتر از ۶ ساعت با اشراف اطلاعاتی پلیس شهرستان زاهدان خبر داد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری قاتل شهروند ۱۸ساله، کمتر از ۶ ساعت با اشراف اطلاعاتی پلیس شهرستان زاهدان خبر داد.

سردار دوستعلی جلیلیان روز دوشنبه اظهارکرد: بامداد روز گذشته وقوع یک فقره چاقو خوردگی و انتقال مصدوم به مرکز درمانی شهرستان زاهدان به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلامی می‌شود.

وی با اشاره به اعزام بی وقفه ماموران انتظامی زاهدان به مرکز درمانی مورد نظر اشاره کرد و افزود: پلیس در بررسی های اولیه مشخص کرد شهروند ۱۸ ساله ای در جریان یک مورد نزاع خیابانی مورد اصابت چاقو قرار گرفته و در مسیر بیمارستان به علت شدت خون ریزی جان خود را از دست داده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان به اهمیت و حساسیت وقوع جرم واقع شده اشاره کرد و ادامه داد: تحقیقات میدانی پلیس در همان لحظات اولیه جرم آغاز که ماموران با تجربه و کاردان پلیس با اشراف اطلاعاتی خود در کمتر از ۶ ساعت موفق به شناسایی و دستگیری قاتل در سطح یکی از خیابان های شهر زاهدان شدند.

وی با بیان اینکه مجرم دستگیر شده جهت تکمیل تحقیقات پلیسی به پلیس آگاهی استان منتقل شد، خاطر نشان کرد: علت وقوع قتل نزاع و درگیری عنوان شده و پلیس در راستای تامین امنیت و احقاق حق و حقوق شهروندی به ویژه جرایم خشن از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

آخرین اخبار «حوادث سیستان و بلوچستان» را در صفحه حوادث سیستان و بلوچستان و حوادث زاهدان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر