زمان مطالعه: 2 دقیقه

پایان سرقت جبارسینگ مربی بدنسازی از خانه های اعیانی

جوانی که شباهت زیادی به جبارسینگ هنرپیشه هندی دارد با همدستی دوستش به خانه های اعیانی دستبرد می زدند.او در گفت و گویی از سرقت هایش را بازگو کرد.
19 شهریور 1402
شناسه : 99473
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99473
211+
بالا
جوانی که شباهت زیادی به جبارسینگ هنرپیشه هندی دارد با همدستی دوستش به خانه های اعیانی دستبرد می زدند.او در گفت و گویی از سرقت هایش را بازگو کرد.

حادثه 24 - جوانی که شباهت زیادی به جبارسینگ هنرپیشه هندی دارد با همدستی دوستش به خانه های اعیانی دستبرد می زدند.او در گفت و گویی از سرقت هایش را بازگو کرد.

 انگیزه تان فقط تفریح و سرگرمی بود؟

مهدی که هیکل ورزشکاری دارد، پاسخ می دهد:نه ما مظنون به سرقت هستیم.

اما چهره شما در دوربین های مداربسته ثبت شده که وارد خانه ها شده و اموال قیمتی را به سرقت برده اید؟

 

مهدی:اشتباه شده است. مربوط به سرقت های قبلی است.

سابقه دارید؟

مهدی:سابقه سرقت منزل داریم و چند ماه قبل آزاد شده ایم.

اما تاریخ سرقتی که مرتکب شده اید برای چند روز قبل است؟

آرش متهم دیگر می خندد و می  گوید: فقط سه یا چهار مورد سرقت انجام داده ایم!

با اموال سرقتی چه می کردید؟

 آرش:نمی دانم چرا سرقت برای ما یک جور تفریح محسوب می شود. هیجانش را دوست داریم. انگیزه ما اصلا پول نیست، شما بیا خانه ما ببین که همه طلاها در کمدمان است. اصلا دست به اموال مسروقه نمی زدیم. همه را به صاحبانشان برگردانده ایم. من لیسانس معماری دارم و در کار ساختمان سازی فعالیت دارم. این دوستم که معروف به جبارسین است هم کارش مربی گری است؛ مربی بدنسازی.

مربی بدنسازی چرا باید نقشه سرقت های سریالی بکشد؟

مهدی با خنده می گوید: آرش که جوابتان را داد، خب برای تفریح و هیجانش. یک هیجان خاصی داشت وقتی می توانستیم وارد خانه ها شویم و اموال قیمتی را برداریم. ما سرقت می کردیم و با دلاربا یوروهایی که به دست می آوردیم، خوشگذرانی می کردیم. با دوستانم قرار می گذاشتم و آنها را به بهترین و لوکس ترین رستوران های شهر می بردم و مهمانشان می کردم. درواقع می خواستم خودنمایی کنم. از سوی دیگر با پول دزدی هم بود و کمتر به من فشار وارد می شد! راستش را بخواهید من بین دوستانم معروف به جبار سینگ هستم؛ همان هنرپیشه معروف هندی. چون شباهت زیادی به او دارم و دوستانم همیشه تشویقم می کنند تا پا در حرفه ای بازیگری بگذارم و بدل جبار سینگ شوم!

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر