زمان مطالعه: 1 دقیقه

بازگشت فرد گمشده در کوهستان‌های مجن به آغوش خانواده‌

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان شاهرود از پیدا شدن گردشگر مفقود در کوهستان‌های مجن با تلاش امدادگران این نهاد خبر داد.
19 شهریور 1402
شناسه : 99446
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99446
178+
بالا
رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان شاهرود از پیدا شدن گردشگر مفقود در کوهستان‌های مجن با تلاش امدادگران این نهاد خبر داد.

حادثه 24 - رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان شاهرود از پیدا شدن گردشگر مفقود در کوهستان‌های مجن با تلاش امدادگران این نهاد خبر داد.

علی عامری اظهار داشت: این فرد گردشگر پی از هشت ساعت عملیات جست‌وجو در سلامت کامل، عصر روز گذشته (هجدهم شهریور 1402) به آغوش خانواده‌ خود بازگشت.

وی در تشریح چگونگی عملیات امداد و نجات برای پیداکردن این فرد خاطرنشان کرد: ساعت 10 صبح امروز خبر مفقودی یک نفر در ارتفاعات آبشار مجن به جمعیت هلال احمر شهرستان شاهرود اعلام شد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان شاهرود با اشاره به اعزام تیم امدادی این جمعیت بلافاصله پس از اعلام مفقودی به منطقه اعلام شده از سوی خانواده این فرد مفقود شده خاطرنشان کرد: پس از حدود 2 ساعت در ساعت 11 و 10 دقیقه فرد مفقودی در صخره‌های آبشار مجل رویت شد.

عامری با اشاره به اینکه پس از رؤیت فرد در صخره‌ها و با توجه به احتمال سقوط وی، عملیات نجات این فرد بلافاصله آغاز شد عنوان کرد: عملیات نجات این فرد حدود 4 ساعت پس از رؤیت وی به طول انجامید و در نهایت ساعت 15 و 30 دقیقه توسط 2 تیم از تیم‌های جست‌وجو و نجات هلال‌احمر به پایین صخره منتقل شد.

به گفته وی، این فرد مفقود شده در نهایت با تلاش امدادگران پایگاه کوهستان ابر نجات پیدا کرد و در ساعت 18 تحویل خانواده شد.

آخرین اخبار «حوادث سمنان» را در صفحه حوادث سمنان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر