زمان مطالعه: 1 دقیقه

کشف جسد یک نفر در یکی از سرویس بهداشتی‌های بیمارستان نمازی

در پی انتشار مطالبی در فضای مجازی مبنی بر فوت یک نفر در یکی از سرویس بهداشتی‌های بیمارستان نمازی، مدیر بیمارستان در این خصوص توضیحاتی ارائه داد.
16 شهریور 1402
شناسه : 99402
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99402
334+
بالا
در پی انتشار مطالبی در فضای مجازی مبنی بر فوت یک نفر در یکی از سرویس بهداشتی‌های بیمارستان نمازی، مدیر بیمارستان در این خصوص توضیحاتی ارائه داد.

حادثه 24 - در پی انتشار مطالبی در فضای مجازی مبنی بر فوت یک نفر در یکی از سرویس بهداشتی‌های بیمارستان نمازی، مدیر بیمارستان در این خصوص توضیحاتی ارائه داد.

مهدی خان سالار مدیر بیمارستان نمازی با اشاره به فوت یک شخص در یکی از سرویس بهداشتی‌های این بیمارستان، اظهار کرد: بلافاصله پس از آگاهی از حادثه، شناسایی ابعاد موضوع در دستور کار قرار گرفت و با حضور عوامل انتظامی در بیمارستان بررسی‌های لازم انجام و ضمن تشکیل پرونده، دستورات لازم از سوی مراجع قضایی صادر شد.

او افزود: در حال حاضر نیز تحقیقات به صورت جدی ادامه دارد که تا کنون نتیجه قطعی حاصل نشده است.

مدیر بیمارستان نمازی اضافه کرد: همچنین جسد این شخص برای بررسی و تشخیص علت فوت، در اختیار پزشکی قانونی و مراجع قضایی قرار گرفته است.

این مقام مسئول بیان کرد: اقدامات قضایی برای تشخیص هویت و علت فوت در حال انجام است و مستندات و اطلاع رسانی‌های لازم در این خصوص پس از نظریه قطعی مراجع قضایی انجام می‌شود.

او هرگونه اظهار نظر قطعی و معتبر در مورد مرگ این شخص را منوط به تکمیل تحقیقات و اعلام نظر پزشکی قانونی دانست و گمانه زنی‌ها در این خصوص را در حال حاضر، نامعتبر عنوان کرد.

امشب مطلبی در فضای مجازی منتشر و عنوان شد که یک بیمار اورژانسی که به علت نبود فضای کافی در راهرو بستری بوده، در یکی از سرویس بهداشتی های بیمارستان جان می‌سپارد، اما کارکنان این مرکز درمانی تصور می‌کنند بیمار محل را ترک کرده است.

آخرین اخبار «حوادث فارس» را در صفحه حوادث فارس و حوادث شیراز حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر