زمان مطالعه: 1 دقیقه

جزئیات بازداشت یک پزشک در پاکدشت

دادستان پاکدشت با اشاره به قصور پزشک حادثه بیمارستان شهدای پاکدشت گفت: پزشک خاطی با دستور جلب دستگیر شده و اکنون در بازداشت به سر می برد.
12 شهریور 1402
شناسه : 99351
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99351
268+
بالا
دادستان پاکدشت با اشاره به قصور پزشک حادثه بیمارستان شهدای پاکدشت گفت: پزشک خاطی با دستور جلب دستگیر شده و اکنون در بازداشت به سر می برد.

حادثه 24 -  دادستان پاکدشت با اشاره به قصور پزشک حادثه بیمارستان شهدای پاکدشت گفت: پزشک خاطی با دستور جلب دستگیر شده و اکنون در بازداشت به سر می برد.

محمد حسن‌پور دادستان پاکدشت درباره حادثه بیمارستان شهدای پاکدشت اظهار کرد: پزشک خاطی بازداشت و با صدور قرار تأمین روانه زندان می شود.

وی در ادامه افزود: با توجه به گزارش واصله از پزشکی قانونی بروز قصور پزشک محرز، همچنین وجود دیگر تخلفات در پرونده پزشکی بیمار دستور جلب صادر و  اکنون در بازداشت به سر می برد.

دادستان پاکدشت درباره فعالیت‌های این پزشک گفت: در گذشته برای فعالیت‌های این فرد تذکرات لازم داده شده که ترتیب اثری نداده است.

 حسن‌پور درباره گلایه‌های بی شمار مردم از بیمارستان شهدای پاکدشت مطرح کرد: با توجه به درخواست‌ها و گزارشات مردمی در گذشته پرونده ای تشکیل شده که گزارشاتی از مراجع امنیتی در اختیار دادسرا قرار گرفته است.

وی درباره نحوه ارتباط مردم با دادستانی خاطرنشان کرد: شماره تلفنی در فضای مجازی در اختیار مردم قرار گرفته تا بتوانند مطالبات خود و کم کاری‌ها و تخلفات ادارات شهرستان را اطلاع رسانی کنند.

هفته گذشته یک خانم بیمار در بیمارستان شهدای شهرستان پاکدشت پس از تزیق دوز زیاد دارویی دچار تشنج شده و به کما رفته است.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر