زمان مطالعه: 9 دقیقه

اخبار حوادث امروز 8 شهریور از تجاوز 4 پسر به دختر 13 ساله در خانه متروکه تا تصادف مرگبار اتوبوس زائران ایرانی در جاده ‌بصره به ناصریه‌‌

در این بسته خبری مهم ترین اخبار حوادث امروز (8 شهریور 1402) را بازخوانی می‌کنیم.
08 شهریور 1402
شناسه : 99286
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99286
870+
بالا
در این بسته خبری مهم ترین اخبار حوادث امروز (8 شهریور 1402) را بازخوانی می‌کنیم.

کشف جسد زوج ساوه‌ای از دریای خزر

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر از غرق شدن یک زوج اهل ساوه در دریا منطقه حسین‌آباد خبر داد.

 

 بخشش جوان محکوم به قصاص پای چوبه دار  

معاون توسعه حل اختلاف کرمان گفت: با تلاش کارکنان شورای حل اختلاف شعبه ۴۰ کرمان پرونده قتل عمد با اخذ رضایت اولیا دم منجر به صلح و سازش گردید.

 

تهیه غذا برای کارتن‌خواب‌ها تا 8 هفته متوالی به جای رفتن به زندان

یک قاضی برای عامل فراری دادن یک متهم از دست ماموران پلیس رأی جالبی صادر کرد؛ متهم این پرونده محکوم شد تا ۸ هفته متوالی غذای رایگان ۸ کارتن‌خواب که در ‌گرمخانه و مددسراها حضور دارند را تامین کند.

 

ضربه وزارت اطلاعات به شبکه‌ تروریستی - صهیونیستی در ۴ استان کشور

وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای از ضربه نیروهای عملیاتی‌اش به عناصر دیگری از شبکه‌ گسترده‌ی تروریستی-صهیونیستی در ۴ استان کشور خبر داد.

 

قتل صاحب طلافروشی در گتوند توسط سارقان مسلح/ 2 متهم پس از 5 سال دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گتوند گفت: ۲ متهم پرونده قتل و سرقت از یک طلافروشی در شهر گتوند بعد از گذشت پنج سال که متواری بودند دستگیر شدند.

 

6 فوتی و 23 مصدوم در تصادف خونین اتوبوس زائران ایرانی در جاده ‌بصره به ناصریه‌‌

دبیر ستاد اربعین دانشگاه علوم پزشکی آبادان از مصدومیت و فوت ۲۹ زائر ایرانی در پی حادثه تصادف یک تریلی با اتوبوس در محور بصره به ناصریه کشور عراق خبر داد.

 

حمله موبایل قاپ حرفه‌ای درخیابان کابلی به ماموران

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک مرد جوان که با استفاده از موتورسیکلت با پلاک مخدوش اقدام به موبایل قاپی می‌کرد، خبر داد و گفت:«متهم به ٢٠ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد.»

 

رازگشایی از 20 فقره زورگیری در تهران

رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری مرد جوانی که از شهروندان با خودروی سرقتی زورگیری می‌کرد، خبر داد و گفت : متهم به ٢٠ فقره زورگیری اعتراف کرد.

 

آتش سوزی در پتروشیمی غدیر مهار شد

 پتروشیمی غدیر واقع در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندرماهشهر دچار انفجار و آتش سوزی شد.

 

تصادف خونین خودروی شوتی با مأمور پلیس در محور بیرجند- سربیشه

جانشین انتظامی شهرستان سربیشه گفت: صبح امروز بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی شوتی با احدی از مأموران پلیس آگاهی این شهرستان منجربه مصدومیت وی شد.

 

آزار و اذیت یک مرد توسط ۴ نفر در  چشمه علی  ری / آدم ربایان دستگیر شدند

  فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری اعضای باند ٤ نفره آدم‌ربایی در عملیات ضربتی پلیس آگاهی این شهرستان، خبر داد و گفت:«طی عملیاتی ٤٨ ساعته این افراد دستگیر و به‌دست قانون سپرده شدند.»

 

انگیزه زن اهوازی به قتل پسر ۴ ساله‌اش معلوم شد / می‌خواستم با یک مرد پولدار ازدواج کنم!

زن جوانی که پسر ۴ ساله‌اش را مانع ازدواج مجدد خود می‌دید، در اقدامی هولناک پسربچه را به قتل رساند و جسدش را در خیابان رها کرد.

 

قتل، پایان درگیری مسلحانه طایفه‌ای در دزپارت

رئیس دادگاه عمومی دزپارت گفت: به دنبال درگیری مسلحانه بین دو نفر در شهر دهدز که منجر به کشته شدن یک نفر و زخمی شدن یک نفر دیگر شد، دستگاه قضایی به موضوع ورود کرد.

 

انتشار فیلم جنجالی کتک کاری راننده اسنپ و مسافر زن برای راننده دردسر ساز شد

   فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری راننده تاکسی اینترنتی خبر داد که ۲ شب پیش با مسافر خود که یک زن جوان بود، درگیری فیزیکی پیدا کرده بود.

 

تصادف اتوبوس با پژو ‌در محور مهران به دهلران/ 2 نفر کشته و 12 نفر دیگر مصدوم شدند

مدیر روابط عمومی اورژانس پیش دبستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: بامداد امروز تصادف شدید خودری سواری پژو پارس با اتوبوس در محور مهران به دهلران محدوده چنگوله (سمت دهلران) ۱۲ مصدوم و ۲کشته برجای گذاشت.

 

دستگیری شرور مسلح زاهدان در مخفیگاهش

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری شرور مسلح و کشف یک قبضه سلاح کمری در اقدام غافلگیرانه پلیس شهرستان زاهدان خبر داد.

 

درگیری بین دو دوست در مشهد رنگ خون گرفت

«امیرحسین. ل» جوان هجده ساله‌ای که هشتم تیرماه، مردی سی ودوساله را در ابتدای خیابان توس ۳۳، مقابل یک کارواش با یک ضربه چاقو به قتل رسانده و متواری شده بود، پس از دستگیری و اعتراف صریح به قتل، دیروز با دستور قاضی صادق صفری، بازپرس جنایی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۲ مشهد، به محل جرم بازگردانده شد تا آنچه میان او و مقتول رخ داده بود بازسازی کند.

 

ترانه ۲۲ساله پدرش را با 18 ضربه چاقو کشت/ پدرم همیشه من، مادرم و برادر معلولم را اذیت می‌کرد

دختر ۲۲ساله که متهم به قتل پدرش بود، وقتی در بازداشتگاه پلیس آگاهی تهران خواب او را دید، دچار عذاب وجدان شد و اعتراف کرد. پیش از اعتراف‌های این دختر، برادر معلولش راز جنایت را فاش کرده بود.

 

قتل زن قمی به دست همسر و برادر شوهرش/ قاتل و همدستش در شیراز به هلاکت رسیدند

فرمانده انتظامی استان شیراز از هلاکت قاتل و برادرش که در مردادماه سال جاری، همسر خود را در استان قم به قتل رسانده بود، خبر داد.

 

تجاوز 4 پسر به دختر 13 ساله در خانه متروکه/ آوا فراری و معتاد شد

دختر ۱۳ساله که از چهار پسر جوان به اتهام تجاوز شکایت کرده بود، قبل از جلسه دادگاه ناپدید شد. پدرش مدعی شده، «آوا» به شیشه معتاد و کارتن‌خواب شده است.

 

نجات تاجر و صراف معروف پس از 10 روز از اسارتگاه مخوف آدم ربایان

چهار عضو یک باند مخوف تبهکاری که تاجر و صراف معروف افغانستانی را در مشهد به گروگان گرفته بودند، در حالی با تلاش ۱۰ روزه کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی دستگیر شدند که اسرار یک باغ ویلای وحشت نیز در این ماجرای هولناک فاش شد.

 

قتل نوعروس۱۶ ساله به دست نامزدش با چاقو در مراغه

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از قتل یک دختر جوان به دست نامزدش و دستگیری قاتل ۲۱ ساله در کمتر از ۱۰ ساعت خبر داد.

 

آخرین «اخبار حوادث» را در صفحه اخبار حوادث حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر