زمان مطالعه: 2 دقیقه

مخفیگاه قاتلِ جوان اصفهانی پس از 3 ماه لو رفت/ کشف تریاک از معده قاچاقچیان در خور و بیابانک

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری قاتلِ جوان اصفهانی پس از سه ماه زندگی مخفیانه در عملیات کارآگاهان پلیس خبر داد.
07 شهریور 1402
شناسه : 99253
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99253
297+
بالا
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری قاتلِ جوان اصفهانی پس از سه ماه زندگی مخفیانه در عملیات کارآگاهان پلیس خبر داد.
عکس: حادثه 24

حادثه 24 - رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری قاتلِ جوان اصفهانی پس از سه ماه زندگی مخفیانه در عملیات کارآگاهان پلیس خبر داد.

سرهنگ حسین تُرکیان روز سه‌شنبه گفت: اردیبهشت سالجاری در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قتل عمد جوانی در یکی از محلات شهرستان اصفهان، بلافاصله تیمی متشکل از کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی و کارشناسان بررسی صحنه جُرم پلیس آگاهی در محل وقوع جنایت حاضر شدند.

وی اظهار داشت: با حضور کارآگاهان و انجام تحقیقات میدانی مشخص شد جوانی ۲۰ ساله بر اثر ضربات چاقو به قتل رسیده است و عامل یا عاملان این جنایت نیز بسرعت از محل متواری شده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی اصفهان خاطرنشان کرد: در نهایت با انجام اقدامات تخصصی پلیسی مخفیگاه قاتل در یکی از شهرستان های استان شناسایی و در یک عملیات پلیسی و پس از سه ماه فرار و زندگی مخفیانه دستگیر شد.

این مقام انتظامی، انگیزه قاتل از این جنایت را اختلافات قبلی با مقتول عنوان کرد و افزود: متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل شد.

کشف تریاک از معده قاچاقچیان در خور و بیابانک

فرمانده انتظامی شهرستان خور و بیابانک از کشف یک کیلو و ۵۵۰ گرم مواد مخدر بلعیده شده توسط قاچاقچیان مواد افیونی در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ سیدرضا علوی افزود: در راستای طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر مشخص شد محموله‌ای از مواد افیونی توسط قاچاقچیان در یکی از جاده‌های شهرستان در حال جابه‌جایی است که بررسی این موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با هماهنگی مرجع قضائی به محور اعلامی اعزام و با انجام اقدامات پلیسی موفق شدند یک دستگاه خودروی سمند متعلق به قاچاقچیان را شناسایی و در عملیاتی ضربتی متوقف کنند.

فرمانده انتظامی خور و بیابانک تصریح کرد: سرانجام ماموران یک کیلو و۵۵۰ گرم تریاک را که توسط ۲ سرنشین خودرو به روش بلعیدن در حال انتقال آن بودند، کشف کردند.

آخرین اخبار «حوادث اصفهان» را در صفحه حوادث اصفهان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر