زمان مطالعه: 1 دقیقه

شلیک پلیس برای دستگیری عامل عربده کشی در پرند

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم از دستگیری یک شرور که در فاز 3 مپسا پرند اقدام به عربده کشی و قدرت نمایی کرده بود، خبر داد.
06 شهریور 1402
شناسه : 99210
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99210
215+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم از دستگیری یک شرور که در فاز 3 مپسا پرند اقدام به عربده کشی و قدرت نمایی کرده بود، خبر داد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم از دستگیری یک شرور که در فاز 3 مپسا پرند اقدام به عربده کشی و قدرت نمایی کرده بود، خبر داد.

سرهنگ علی زنگنه فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم اظهار کرد: در پی اعلام خبر قدرت نمایی و عربده کشی در فاز ۳ مپسا در شهر پرند، بلافاصله عوامل گشت کلانتری ۱۷ پرند به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه ماموران در کمترین زمان ممکن در محل حاضر شدند، افزود: با حضور ماموران مشخص شد که یک شرور با استفاده از سلاح سرد در حال قدرنمایی و عربده کشی است که رفتار این شرور سابقه دار نظم عمومی را بر هم زده و موجب رعب و وحشت بین شهروندان شده است.

 فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم ادامه داد: متهم پس از مشاهده ماموران انتظامی، سوار بر خودروی 206 شده و قصد متواری شدن  از محل را داشت که به دلیل عدم توجه به دستور پلیس، پس از شلیک سه تیر هوائی و شلیک به چرخ های خودرو دستگیر وخلع سلاح شده و به کلانتری انتقال یافت.

سرهنگ زنگنه با اشاره به اینکه متهم سابقه دار بوده، خاطرنشان کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و پلیس با افرادی که امنیت شهروندان را به خطر بیاندازند و نظم عمومی را برهم بزنند با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر