زمان مطالعه: 1 دقیقه

واژگونی خونین خودروی حامل خبرنگاران شهرستان فردوس/ حال 2 خبرنگار وخیم است

جانشین پلیس راه جنوبی گفت: صبح امروز بر اثر واژگونی یک سواری پژو 405 در محور روستایی طاهر آباد- کجه چانو شهرستان فردوس 5 نفر مصدوم شدند.
06 شهریور 1402
شناسه : 99201
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99201
245+
بالا
جانشین پلیس راه جنوبی گفت: صبح امروز بر اثر واژگونی یک سواری پژو 405 در محور روستایی طاهر آباد- کجه چانو شهرستان فردوس 5 نفر مصدوم شدند.

حادثه 24 - جانشین پلیس راه جنوبی گفت: صبح امروز بر اثر واژگونی یک سواری پژو 405 در محور روستایی طاهر آباد- کجه چانو شهرستان فردوس 5 نفر مصدوم شدند. 

سرهنگ محمد امیر کاظمی اظهار کرد: ساعت 10 و 09 دقیقه صبح امروز با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در محور روستایی طاهر آباد- کجه چانو شهرستان فردوس بلافاصله مأموران و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

 وی افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند، یک سواری پژو 405 که از سمت روستای کجه چانو به سمت فردوس در حال حرکت بوده در پیچ روستای طاهر آباد واژگون شده است که بر اثر این سانحه رانندگی، پنج نفر مصدوم که با اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

کاظمی بیان کرد:چهار نفر از سرنشینان خودروی واژگون شده از خبرنگاران محلی بودند که حال یکی از آنان وخیم است. علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه، تخطی از سرعت مطمئنه در پیچ تشخیص داده شده است.

وی یادآور شد: رانندگان ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی، از هر گونه عجله و شتاب بی مورد پرهیز نمایند تا شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

آخرین اخبار «حوادث خراسان جنوبی» را در صفحه حوادث خراسان جنوبی و حوادث بیرجند حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر