زمان مطالعه: 1 دقیقه

شکم 4 قاچاقچی انبار هروئین بود

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از دستگیری ۴ قاچاقچی مواد افیونی و استخراج ۴۴۱ بسته هروئین از شکم متهمان در عملیات ویژه ماموران پلیس خبر داد.
05 شهریور 1402
شناسه : 99175
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99175
194+
بالا
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از دستگیری ۴ قاچاقچی مواد افیونی و استخراج ۴۴۱ بسته هروئین از شکم متهمان در عملیات ویژه ماموران پلیس خبر داد.

حادثه 24 - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از دستگیری ۴ قاچاقچی مواد افیونی و استخراج ۴۴۱ بسته هروئین از شکم متهمان در عملیات ویژه ماموران پلیس خبر داد.

احمد نیکبخت اظهار داشت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر و مقابله با سوداگران مرگ، با انجام کار دقیق پلیسی و با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مشخص شد تعدادی از قاچاقچیان مواد افیونی قصد دارند از طریق بلع محموله ای از مواد مخدر را حمل کنند.

 وی افزود: در این راستا مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ضمن هماهنگی با مرجع قضائی پاتوق 4 قاچاقچی مواد مخدر را شناسایی و متهمان را به صورت نامحسوس تحت رصد و کنترل خود قرار دادند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان تصریح کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در شهرستان اصفهان در نهایت در یک عملیات هر 4 متهم را دستگیر و 441 بسته مواد مخدر به میزان 4 کیلو و 410 گرم هروئین را از معده قاچاقچیان که به روش بلعیدن در حال انتقال آن بودند، استخراج و کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند خاطرنشان کرد: پلیس شبانه‌روز در حال خدمت رسانی به شهروندان بوده و به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد عده‌ای قانون گریز به اهداف شوم خود برسند.

آخرین اخبار «حوادث اصفهان» را در صفحه حوادث اصفهان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر