زمان مطالعه: 2 دقیقه

ماجرای اتهامات غیراخلاقی علیه ابوذر روحی خواننده سلام فرمانده چه بود؟

ابوذر روحی خواننده سلام فرمانده در روزهای اخیر با ادعاهایی علیه خود در شبکه‌های اجتماعی مواجه شده است که به نظر در گذشته نیز مطرح شده‌اند.
01 شهریور 1402
شناسه : 99069
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99069
338+
بالا
ابوذر روحی خواننده سلام فرمانده در روزهای اخیر با ادعاهایی علیه خود در شبکه‌های اجتماعی مواجه شده است که به نظر در گذشته نیز مطرح شده‌اند.

حادثه 24 - ابوذر روحی خواننده سلام فرمانده در روزهای اخیر با ادعاهایی علیه خود در شبکه‌های اجتماعی مواجه شده است که به نظر در گذشته نیز مطرح شده‌اند.

در روزهای گذشته و همزمان با انتشار خبرهایی پیرامون برکناری رضا ثقتی، شایعاتی نیز علیه ابوذر روحی خواننده سلام فرمانده در برخی رسانه‌های غیررسمی مطرح شده است‌.

واکنش قوه قضایبه به شایعات علیه ابوذر روحی خواننده سلام فرمانده

این شایعات که پیش از این هم در خرداد ۱۴۰۱ علیه آقای روحی مطرح شده بود اتهامات غیراخلاقی را متوجه این مداح می‌کرد. در همان روزها دادستان لنگرود گفت: شایعات منتشر شده علیه ابوذر روحی خواننده سلام فرمانده را تکذیب می‌کنیم و وی هیچ پرونده‌ای در دادسرای لنگرود ندارد.

این مقام قضایی درباره‌ی دلایل مطرح شدن این موارد علیه ابوذر روحی خواننده سلام فرمانده گفته بود: رسانه‌های معاند با وارد کردن اتهام ناروا و به دور از واقعیت به ابوذر روحی در صدد کاهش و بی اثر نمودن اثر سلام فرمانده برآمدند که این حربه دشمنان بی اثر است.

دستور دادستان

دادستان لنگرود از دستور «شناسایی عوامل انتشار اکاذیب به مراجع مربوطه» خبر داده بود.

با وجود گذشت بیش از یک سال از این دستور قضایی بار دیگر همان شایعات علیه ابوذر روحی مطرح شده است.

«اتهامات شنیع» علیه ابوذر روحی خواننده سلام فرمانده

خبرگزاری اصولگرای فارس در همان روزها و در واکنش به این شایعات، آن را «اتهامات شنیع» نامید و نوشت: استقبال کودکان و نوجوانان در شهرهای مختلف، رسانه‌های ضدانقلاب و برخی از رسانه‌ها و جریانات داخلی را به واکنش واداشت تا با دستاویز قرار دادن شایعاتی، روند موفقیت آن را کُند کنند.

در ادامه‌ی این گزارش آمده است: یک مرتبه با اکانتی با هویت نامعلوم در توییتر اتهامی شنیع به «ابوذر روحی» وارد کردند که بلافاصله «میرحسینی» دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنگرود، آن را از اساس تکذیب و اعلام کرد که اصلاً چنین پرونده‌ای در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان لنگرود تشکیل نشده.

بنا بر مطالب منتشرشده در کانال‌های اطلاع‌رسانی ابوذر روحی خواننده سلام فرمانده بر خلاف شایعات منتشرشده مشغول مداحی در مراسم‌های عزاداری شب‌های محرم در لنگرود است.

آخرین اخبار «حوادث گیلان» را در صفحه حوادث گیلان و حوادث رشت حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر