زمان مطالعه: 3 دقیقه

انفجار خانه ای را در پشته جزایری خرم آباد ویران کرد/ 4 نفر مصدوم شدند

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم آباد گفت: بر اثر انفجار یک ساختمان دو طبقه در محله پشته جزایری، چهار نفر دچار مصدومیت شدند.
30 مرداد 1402
شناسه : 99018
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99018
207+
بالا
سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم آباد گفت: بر اثر انفجار یک ساختمان دو طبقه در محله پشته جزایری، چهار نفر دچار مصدومیت شدند.

حادثه 24 - سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم آباد گفت: بر اثر انفجار یک ساختمان دو طبقه در محله پشته جزایری، چهار نفر دچار مصدومیت شدند.

محمد میرزایی مقدم در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد : ساعت ۱۴:۱۲ امروز ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ سامانه ۱۲۵ آتش نشانی با دریافت خبر این انفجار بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه شماره پنج و شش به همراه جبار نصیری سرپرست معاونت عملیات و اکبر بازگیر سرپرست ایستگاه شماره ۵ را به محل حادثه اعزام کرد. 

سرپرست سازمان آتش نشانی در ادامه بیان کرد: در این حادثه یک ساختمان دو طبقه واقع در پشته جزایری دچار انفجار شده و بر اثر شدت این انفجار ساختمان به طور کامل تخریب شده بود.

وی ادامه داد: متاسفانه در اثر شدت انفجار و تخریب ساختمان ۴ نفر از ساکنان آن (یک نفر آقا یک خانم و دو کودک) دچار مصدومیت شدند که حال یک نفر وخیم اعلام شده است. با حضور آتش‌نشانان، محل حادثه، ایمن سازی و اقدامات لازم در جهت اطفا حریق و جلوگیری از گسترش آتش سوزی و تحویل مصدومان به عوامل مرکز فوریت‌های پزشکی انجام پذیرفت.

میرزایی مقدم در پایان تصریح کرد:علت این حادثه توسط کارشناسان سازمان آتش‌نشانی در دست بررسی است.

آخرین اخبار «حوادث لرستان» را در صفحه حوادث لرستان و حوادث خرم آباد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر