زمان مطالعه: 2 دقیقه

سرقت 2 میلیاردی با داروی خواب آور در شهرری

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای منزل که با خوراندن داروی خواب آور از مال باختگان سرقت می کردند، خبر داد.
30 مرداد 1402
شناسه : 99000
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/99000
166+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای منزل که با خوراندن داروی خواب آور از مال باختگان سرقت می کردند، خبر داد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای منزل که با خوراندن داروی خواب آور از مال باختگان سرقت می کردند، خبر داد.

سرهنگ محمد قاسم طرهانی روز دوشنبه در این باره گفت: مرداد ماه امسال در پی وقوع یک فقره سرقت منزل در محدوده شهرری و ارسال پرونده به پلیس آگاهی، رسیدگی به موضوع سریعاً در دستور کار کارآگاهان آن پلیس قرار گرفت و با توجه به اهمیت موضوع، عوامل این یگان وارد عمل شدند و پس از حضور در محل مشخص شد سارقان با خوراندن داروهای خواب آور به مال باختگان اقدام به سرقت کرده اند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تاکتیک های عملیاتی و بکارگیری شگردهای خاص پلیسی به دست آوردند سرقت ها توسط ۲ مرد جوان انجام شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه با استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان و بازبینی دوربین های مداربسته هویت و مخفیگاه هر ۲ سارق در محدوده ری شناسایی شد، خاطرنشان کرد: روز گذشته پس از هماهنگی های لازم تیمی از ماموران به مخفیگاه متهمان اعزام و موفق به دستگیری هر۲ متهم در مخفیگاهشان شدند.

وی ادامه داد: در این عملیات پلیسی در بازدید از مخفیگاه سارقان اموال مسروقه به ارزش ریالی ۲۰ میلیارد ریال کشف و به همراه متهمان به پلیس آگاهی انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه متهمان ۳۶ و ۴۰ ساله که دارای سوابق متعدد سرقت است، یادآور شد: پس از انتقال به پلیس آگاهی ضمن اقرار به بزه انتسابی به سه فقره سرقت مشابه دیگر در محدوده شهرری اعتراف کردند.

طرهانی یادآور شد: تاکنون ۲ مال باخته شناسایی و به پلیس آگاهی دعوت شده اند و با تکمیل پرونده متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر