زمان مطالعه: 1 دقیقه

وصیت نامه پیرمرد نقشه گنج 3 جوان شیشه ای شد/ تتوی عقرب، دزدان را به دام انداخت

سه جوان شیشه‌ای در جریان سرقت از خانه پیرمرد، وصیتنامه او را پیدا کرده و فهمیدند او چند کتاب خطی برای پسرش به ارث گذاشته است، برای همین در دومین مرحله، ارثیه این پسر را هم سرقت کردند.
28 مرداد 1402
شناسه : 98913
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/98913
220+
بالا
سه جوان شیشه‌ای در جریان سرقت از خانه پیرمرد، وصیتنامه او را پیدا کرده و فهمیدند او چند کتاب خطی برای پسرش به ارث گذاشته است، برای همین در دومین مرحله، ارثیه این پسر را هم سرقت کردند.

 حادثه 24 - سه جوان شیشه‌ای در جریان سرقت از خانه پیرمرد، وصیتنامه او را پیدا کرده و فهمیدند او چند کتاب خطی برای پسرش به ارث گذاشته است، برای همین در دومین مرحله، ارثیه این پسر را هم سرقت کردند.

اوایل مرداد امسال مردی سالخورده با حضور در پلیس آگاهی تهران با طرح شکایتی گفت: با همسرم آخرشب به خانه ویلایی‌مان در یکی از محله‌های جنوب غرب تهران بازگشتیم که متوجه سرقت طلاهای همسرم و وصیتنامه‌ام از داخل گاوصندوق شدیم.

​​​​​​​پس از این شکایت و بررسی دوربین‌های محل توسط ماموران، مشخص شد سارقان سه پسر جوان بودند. دو هفته بعد پسر شاکی به اداره آگاهی آمد و این بار او از دستبرد سارقان به خانه‌اش خبر داد و گفت: سارقان وقتی در خانه نبودیم، وارد شده و با باز کردن در گاوصندوق، مقداری طلا و چند کتاب خطی قدیمی را از آنجا سرقت کردند. با بازبینی دوربین‌های مداربسته خانه، مشخص شد سارقان خانه پدر و پسر، اعضای یک باند هستند که روی دست یکی از آنها طرح عقرب تتو شده است. تحقیقات در این‌باره ادامه داشت تا این‌که ماموران متوجه شدند، سه جوان معتاد به شیشه و خلافکار در محله شاکی اول زندگی می‌کنند که یکی از آنها روی دستش طرح تتوی عقرب دارد. متهم به نام سامان دستگیر شد و با اعتراف به این دو سرقت گفت: زوج سالخورده را می‌شناختیم و می‌دانستیم درخانه گاوصندوق دارند. یک شب که خانه نبودند به آنجا رفتیم و با یافتن گاوصندوق، اموال داخلش را سرقت کردیم. در میان اموال داخل گاوصندوق وصیتنامه پیرمرد هم بود. برای پسرش نوشته بود چند کتاب خطی را به ارث گذاشته است. برای تصاحب کتاب‌ها اقدام کردیم، خانه پسر را نیز سرقت و طلاهایش را به همراه ارثیه‌اش به سرقت بردیم.

با اعتراف او، دو همدست فراری‌اش هم بازداشت شدند و به جرم خود اعتراف کردند. تحقیقات برای رازگشایی از دیگر جرایم متهمان ادامه دارد .

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر