زمان مطالعه: 3 دقیقه

قتل آتشین مرد بدهکار در حوالی پارک پرندگان

مردی که در جریان اختلاف مالی، بدهکار را به حوالی پارک پرندگان تهران کشانده و به آتش کشیده بود، تحت تعقیب قرار گرفت.
23 مرداد 1402
شناسه : 98802
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/98802
240+
بالا
مردی که در جریان اختلاف مالی، بدهکار را به حوالی پارک پرندگان تهران کشانده و به آتش کشیده بود، تحت تعقیب قرار گرفت.

حادثه 24 - مردی که در جریان اختلاف مالی، بدهکار را به حوالی پارک پرندگان تهران کشانده و به آتش کشیده بود، تحت تعقیب قرار گرفت.

شامگاه نهم مرداد امسال، یکی از ماموران کلانتری جامی در تماس با بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران او را در جریان مرگ مردی جوان در یکی از بیمارستان‌های شرق تهران قرار داد. در تحقیقات معلوم شد  این مرد از دو روز قبل به‌دلیل سوختگی در بیمارستان بستری بوده و بر این اثر فوت کرده است. ماموران در ادامه متوجه شدند او را مردی در خیابان کوهستان در نزدیک بوستان پرندگان در شرق تهران یافته بود. این مرد به ماموران گفت: آن شب هنگام بازگشت به خانه‌ام صدای فریاد و کمک‌خواهی شنیدم. وقتی رد صدا را گرفتم، دیدم مردی در خیابان افتاده و آتش گرفته است. مرد دیگری هم در تاریکی شب به‌سرعت فرار کرد.  به اورژانس خبردادم و سعی کردم تا آمدن آنها شعله‌های آتش را خاموش کنم. مرد مصدوم  نام مردی را گفت که او را با شیشه کوکتل مولوتف به سمتش حمله کرده و او را به آتش کشیده است. ماموران از روی تلفن همراه مرد مصدوم توانستند خانواده‌اش را شناسایی کنند و در ادامه پی بردند مقتول راننده بیل مکانیکی بوده و با مردی به نام شاهین اختلاف مالی داشته است. همین سرنخ کافی بود که این فرد به‌عنوان مظنون تحت تعقیب قرار گیرد. با بررسی تماس‌های مقتول مشخص شد، آن شب شاهین به او پیامک زده و خواسته بود به خیابان کوهستان بیاید.

ماموران به‌دنبال قاتل فراری بودند که دیروز سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد او  به شهری در شرق کشور گریخته است. با هماهنگی قضایی بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران، دستور دستگیری متهم در آنجا صادر شد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر