زمان مطالعه: 1 دقیقه

پایان تیراندازی در ورامین با دخالت پلیس

فرمانده نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران از دستگیری عامل تیراندازی و شرارت در کمترین زمان ممکن در شهرستان ورامین خبر داد.
22 مرداد 1402
شناسه : 98773
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/98773
221+
بالا
فرمانده نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران از دستگیری عامل تیراندازی و شرارت در کمترین زمان ممکن در شهرستان ورامین خبر داد.

حادثه 24 - فرمانده نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران از دستگیری عامل تیراندازی و شرارت در کمترین زمان ممکن در شهرستان ورامین خبر داد.

سردار دلاور القاصی مهـر ظهر یکشنبه ۲۲ مرداد ماه در جمع خبرنگاران خاطر نشان کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر یک مورد نزاع و درگیری مسلحانه در یکی از محلات سطح شهرستان ورامین، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

 وی با بیان اینکه طرفین درگیری قبل از حضور پلیس از محل متواری شدند ، افزود: اقدامات تخصصی و میدانی ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شرق استان تهران در این راستا آغاز شد و سرانجام با تلاش پلیس ، مخفیگاه متهم شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه در کمترین زمان ممکن عامل تیراندازی دستگیر و یک قبضه سلاح شکاری نیز از وی کشف شد.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه متهم انگیزه خود از این اقدام مجرمانه را اختلافات شخصی عنوان کردند، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر