زمان مطالعه: 1 دقیقه

علت دستگیری سرنشینان برلیانس در داراب چه بود؟

فرمانده انتظامی داراب گفت: با دستگیری سارقان منزل شهروندان بندرعباسی در این شهرستان، 10 میلیارد ریال طلای مسروقه کشف شد.
22 مرداد 1402
شناسه : 98768
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/98768
198+
بالا
فرمانده انتظامی داراب گفت: با دستگیری سارقان منزل شهروندان بندرعباسی در این شهرستان، 10 میلیارد ریال طلای مسروقه کشف شد.

 حادثه 24 - فرمانده انتظامی داراب گفت: با دستگیری سارقان منزل شهروندان بندرعباسی در این شهرستان، 10 میلیارد ریال طلای مسروقه کشف شد.

سرهنگ علیرضا نوشاد با اعلام این خبر بیان کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهر بندرعباس و متواری شدن سارقین به سمت استان فارس، دستگیری متهمین در دستور کار مامورین این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی داراب با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند که سارقین با یک سواری برلیانس در حوزه استحفاظی این شهرستان در حال تردد می‌باشند.

فرمانده انتظامی داراب  ادامه داد: ماموران تحقیقات خود را آغاز و پس از شناسایی متهمان، در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه خودرو آنان را توقیف و هر 5 سرنشین آن را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی داراب با اشاره به اینکه در بازرسی از خودرو متهمان حدود 430 گرم طلاجات مسروقه که به صورت کاملا حرفه‌ای در هواکش جاسازی کرده بودند کشف شد، گفت: 2 دستگاه بی‌سیم دستی و چند قبضه سلاح سرد نیز کشف شد.

سرهنگ نوشاد با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش طلاهای مسروقه حدود 10 میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: سارقان حرفه‌ای پس از اعتراف به 5 فقره سرقت منزل تاکنون در شهر بندرعباس، برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

آخرین اخبار «حوادث فارس» را در صفحه حوادث فارس و حوادث شیراز حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر