زمان مطالعه: 2 دقیقه

درگیری لفظی در بندرعباس با قتل نوجوان ۱۷ ساله خاتمه یافت

رییس پلیس آگاهی هرمزگان گفت: عاملان قتل یک نوجوان ۱۷ ساله با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی این استان در بندرعباس شناسایی و دستگیر شدند.
17 مرداد 1402
شناسه : 98680
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/98680
311+
بالا
رییس پلیس آگاهی هرمزگان گفت: عاملان قتل یک نوجوان ۱۷ ساله با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی این استان در بندرعباس شناسایی و دستگیر شدند.

حادثه 24 - رییس پلیس آگاهی هرمزگان گفت: عاملان قتل یک نوجوان ۱۷ ساله با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی این استان در بندرعباس شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ عبدالمجید کرمی روز دوشنبه در این خصوص اظهار کرد: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری و چاقوخوردگی یک نوجوان و انتقال وی جهت مداوا به بخش اورژانس بیمارستان شهید محمدی بندرعباس، بلافاصله پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان اداره جرائم جنایی پلیس آگاهی با تشکیل گروهی به بیمارستان اعزام که در بررسی های میدانی انجام شده مشخص شد اقدامات پزشکی بر روی فرد مصدوم بعلت شدت جراحات وارده اثر بخش نبوده و جان باخته است که با تلاش همه‌جانبه و بهره‌گیری از شیوه های پلیسی در این رابطه تعداد ۹ متهم شناسایی و دستگیر شدند.

رییس پلیس اگاهی هرمزگان اضافه کرد: متهمان دستگیر شده در ابتدا از بیان حقیقت خودداری کرده و منکر هرگونه جرم ارتکابی شدند که پس از مواجه شدن با دلایل، مدارک و مستندات موجود مشخص شد افرادی بنام های امیر علی ج ، مهرشاد ش، محمد الف ،محمد حسین س و امیر رضا س از عاملان اصلی درگیری در روز حادثه بودند.

سرهنگ کرمی افزود: بررسی های دقیق‌تر نشان داد متهم امیر علی ج به دلیل خصومت شخصی که از قبل با متوفی داشته ابتدا درگیری لفظی را شروع کرده و با چاقویی که در دست داشته چند ضربه به مقتول وارد و متعاقب آن؛ دیگر همدستان وی نیز به حمایت از این متهم وارد درگیری شده و با چاقو هایی که در دست داشتند اقدام به ضرب و جرح متوفی کرده اند.

وی ادامه داد: براساس تحقیقات نهایی بعمل آمده توسط کارآگاهان پلیس و بنا بر اعلام نظریه پزشکی قانونی متهم مهرشاد ش به عنوان قاتل اصلی و چهار متهم دیگر به عنوان مشارکت در قتل تشخیص داده شدند که متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

آخرین اخبار «حوادث هرمزگان» را در صفحه حوادث هرمزگان و حوادث بندرعباس حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر