زمان مطالعه: 3 دقیقه

سرقت از خانه ای در تهران توسط مأمورین قلابی پلیس آگاهی

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری باند سرقت از منزل در شمال شرق تهران خبر داد.
16 مرداد 1402
شناسه : 98659
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/98659
306+
بالا
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری باند سرقت از منزل در شمال شرق تهران خبر داد.

حادثه 24 - رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری باند سرقت از منزل در شمال شرق تهران خبر داد.

سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت از منزل در شمال شرق تهران و وصول شکایت مالباخته به پلیس، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت.

 وی افزود: شاکی پس از مراجعه به اداره پنجم پلیس اظهار داشت؛ ۴ نفر تحت عنوان مأمورین پلیس آگاهی به منزل وی وارد و به بهانه یافتن مخفیگاه افراد متواری و تحت تعقیب، آنجا را تفتیش نموده و دور از چشم شاکی مقدار تقریبی ۲۲ گرم طلاجات و یک دستگاه گوشی تلفن همراه آیفون ۱۳ پرومکس در مجموع به ارزش ۱۶۰ میلیون تومان را ربوده و از آنجا متواری شده اند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان با توجه به حساسیت موضوع، با استفاده از روش‌های اطلاعاتی و میدانی متوجه شدند؛ ۳ مرد با لباس شخصی از داخل خودروی پژوپارس سفید رنگ خارج و به منزل مالباخته مراجعه می‌کنند و پس از گذشت ۱۵ دقیقه از منزل مالباخته بیرون آمده و به وسیله خودرو متواری می‌شوند.

سردار ولی پور گودرزی در ادامه با بیان اینکه کارآگاهان هویت مالک ماشین را شناسایی کردند، عنوان کرد: کارآگاهان ابتدا با دعوت از مالک ماشین از او تحقیقاتی به عمل آوردند و نامبرده مدعی گردید؛ خودرو را به صورت قولنامه‌ای به شخصی فروخته است. لذا کارآگاهان با وجود سرنخ‌ها و شناسایی سارق موفق شدند وی را در یک عملیات غافلگیرانه و منسجم در شمال شرق تهران دستگیر و به اداره پنجم پلیس آگاهی دلالت دهند.

رئیس پلیس تهران بزرگ در ادامه متذکر شد: متهم در بازجویی اولیه منکر هرگونه اتهام علیه خود شد و اعلام داشت هیچ دخالتی در سرقت نداشته است. ولیکن در نهایت با ارائه دلایل و مستندات محکم از سوی کارآگاهان، متهم مجبور به بیان حقایق شد و صراحتاً به بزه انتسابی با همدستی ۲ فرد دیگر معترف گردید. کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی نیز با استفاده از شیوه‌های نوین کشف جرم موفق شدند دو سارق دیگر را نیز دستگیر و به اداره پنجم پلیس آگاهی انتقال دهند.

وی در پایان با بیان اینکه متهمان با وجود مستندات لازم صراحتاً به اعمال مجرمانه خود معترف گردیدند، خاطرنشان کرد: متهمین با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی برای کشف اموال مسروقه در اختیار اداره پنجم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

 آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر