زمان مطالعه: 2 دقیقه

گرمای شدید خوزستان جان کودک 3.5ساله را گرفت

والدین کودک 3.5ساله که در گرمای شدید خوزستان داخل خودرو جا مانده بود وقتی سراغ فرزندشان آمدند با پیکر نیمه‌جانش مواجه شده و او را به بیمارستان منتقل کردند اما تلاش‌ها برای نجات او بی‌ثمر بود و یک روز بعد جانش را از دست داد.
14 مرداد 1402
شناسه : 98559
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/98559
253+
بالا
والدین کودک 3.5ساله که در گرمای شدید خوزستان داخل خودرو جا مانده بود وقتی سراغ فرزندشان آمدند با پیکر نیمه‌جانش مواجه شده و او را به بیمارستان منتقل کردند اما تلاش‌ها برای نجات او بی‌ثمر بود و یک روز بعد جانش را از دست داد.

حادثه 24 - والدین کودک 3.5ساله که در گرمای شدید خوزستان داخل خودرو جا مانده بود وقتی سراغ فرزندشان آمدند با پیکر نیمه‌جانش مواجه شده و او را به بیمارستان منتقل کردند اما تلاش‌ها برای نجات او بی‌ثمر بود و یک روز بعد جانش را از دست داد.

این حادثه تلخ روز 5مردادماه امسال در یکی از شهرهای اطراف اهواز اتفاق افتاد. ظهر آن روز زن و شوهری که قصد شرکت در مراسمی را داشتند وقتی به محل مورد نظر رسیدند متوجه شدند که فرزند 3.5ساله‌شان در خودرو به خواب رفته است. آنها که دل‌شان نمی‌آمد او را از خواب بیدار کنند، کودک را در همان وضعیت رها کرده و به مراسم رفتند. این اتفاق در شرایطی رقم خورد که درهای خودرو بسته، شیشه‌ها بالا و هوا به‌شدت گرم بود. حدود دو ساعت بعد اما وقتی والدین این کودک با پایان مراسم خود را به فرزندشان رساندند با پیکر نیمه جان او مواجه شدند. کودک براثر شدت گرما بی‌حال شده و وضعیت نامشخصی داشت. در این شرایط آنها کودک را به بیمارستان منتقل کردند و تلاش‌ها برای نجات او آغاز شد اما با بی‌ثمر بودن تلاش‌های کادر درمان، کودک خردسال روی تخت بیمارستان جانش را از دست داد. این حادثه تلخ در شرایطی اتفاق افتاد که سال گذشته نیز دختری 4ساله قربانی چنین سهل‌انگاری‌ای شده بود. در آن حادثه که در رامهرمز رخ داد، سایدا- 4ساله- نیز به تنهایی در خودروی پدرش رها شده بود که به‌دلیل گرمازدگی و بسته بودن در خودرو جان خود را از دست داد. در این حادثه تلخ پدر و مادر سایدا برای شرکت در مراسم ختم یکی از بستگان او را که در ماشین خواب بود تنها گذاشتند و او چند ساعت در هوای گرم و آفتابی در ماشین رها شده بود تا اینکه وقتی والدینش به ماشین برگشتند او به‌دلیل استرس، شدت گرما و نبود اکسیژن جان خود را از دست داده بود.

آخرین اخبار «حوادث خوزستان» را در صفحه حوادث خوزستان و حوادث اهواز حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر