زمان مطالعه: 1 دقیقه

واژگونی مرگبار پراید در اتوبان پیامبر اعظم(ص)

جانشین انتظامی میانه از واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پراید در این شهرستان خبر داد و گفت: در اثر این حادثه یک نفر فوت کرده و یک نفر مصدوم شد.
09 مرداد 1402
شناسه : 98487
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/98487
156+
بالا
جانشین انتظامی میانه از واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پراید در این شهرستان خبر داد و گفت: در اثر این حادثه یک نفر فوت کرده و یک نفر مصدوم شد.

حادثه 24 -  جانشین انتظامی میانه از واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پراید در این شهرستان خبر داد و گفت: در اثر این حادثه یک نفر فوت کرده و یک نفر مصدوم شد.

سرهنگ حسن رفیعی در تشریح جزئیات این حادثه اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره واژگونی خودرو پراید در آزاد راه پیامبر اعظم(ص)، حوالی روستای دادلو، بلافاصله مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعلامی اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران و عوامل اورژانس در محل حادثه مشخص شد، خودرو واژگون شده و  در اثر این حادثه راننده در دم فوت کرده و سرنشین آن به دلیل شدت جراحات به مراکز درمانی انتقال یافت.

جانشین انتظامی شهرستان میانه با بیان اینکه علت حادثه از سوی کارشناسان پلیس شهرستان در دست بررسی است، گفت: رانندگان در هنگام رانندگی در مواقعی که احساس خستگی و خواب آلودگی می‌کنند باید در مکانی امن توقف کرده و پس از رفع خستگی به ادامه مسیر بپردازند تا شاهد چنین اتفاقات ناگواری نباشیم.

آخرین اخبار «حوادث آذربایجان شرقی» را در صفحه حوادث آذربایجان شرقی و حوادث تبریز حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر