زمان مطالعه: 3 دقیقه

خواهرکشی آتشین در تهران / برادر خشمگین خواهرش را در ماشین سوزاند

سرهنگ کارآگاه علی، ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مرد ۳۵ ساله که خواهر خود را به علت مشکلات فامیلی به آتش کشانده و منجر به قتل وی شده بود خبر داد.
08 مرداد 1402
شناسه : 98472
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/98472
174+
بالا
سرهنگ کارآگاه علی، ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مرد ۳۵ ساله که خواهر خود را به علت مشکلات فامیلی به آتش کشانده و منجر به قتل وی شده بود خبر داد.

حادثه 24 -  سرهنگ کارآگاه علی، ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مرد ۳۵ ساله که خواهر خود را به علت مشکلات فامیلی به آتش کشانده و منجر به قتل وی شده بود خبر داد.

سرهنگ کارآگاه  علی، ولی پور گودرزی  رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری با وقوع یک فقره قتل دریکی از محله‌های جنوب شهر تهران، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در تحقیقات ابتدایی دریافتند؛ در تاریخ مذکور یک خانم و آقای تقریبا ۳۵ تا ۴۰ ساله بر اثر آتش سوزی در یکی از بیمارستان‌های جنوب شهر تهران بستری می‌شوند و در همان زمان، خانم بر اثر شدت جراحات وارده فوت می‌کند و مرد با اقدامات به موقع پزشکان و شدت کم جراحات احیا و مداوا می‌شود.

مرد که خود را برادر آن خانم معرفی کرده بود طی تحقیقات کارآگاهان توضیح داد؛ در تاریخ مذکور در ماشین خواهرم نشسته بودیم و مشغول صحبت درباره موضوعات خانوادگی بودیم و از آنجایی که خواهرم مشکلات روحی و روانی داشت ناگهان از شدت عصبانیت از ماشین پیاده شد و با ریختن مایع اشتعال زا روی ماشین قصد آتش زدن ماشین را داشت و هرچقدر برای جلوگیری از این حادثه مقاومت کردم فایده نداشت و نهایتا با آتش زدن خودرو من و خودش را مورد آسیب قرار داد.

کارآگاهان تیزهوش آگاهی پایتخت که نسبت به توضیحات برادر مقتول مشکوک شده بودند، در گام بعدی با استفاده از روش‌های علمی و میدانی متوجه شدند؛ در روز حادثه مقتول با ماشین در حال گذر از خیابان‌های اطراف منزلش در جنوب شهر تهران در حال تردد بوده که برادرش از راه می‌رسد و با عصبانیت مقتول را از ماشین بیرون می‌کشد و پس از درگیری لفظی ناگهان آن مرد چاقو در آورده و با زخمی کردن مقتول او را در ماشین می‌گذارد سپس با ریختن مایع اشتعال زا ماشین را به آتش می‌کشد که در ادامه با توجه به گستردگی آتش مرد هم در آتش می‌سوزد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه برادر مقتول در بیمارستان تحت نظر بوده است و پس از ترخیص، وی را از بیمارستان به اداره دهم پلیس آگاهی انتقال دادند، بیان داشت: متهم با توجه به اسناد و مدارک موجود، همچنان منکر حقایق می‌شد، لیکن با انجام تحقیقات مستمر و ارائه مستندات بدست آمده متهم لب به اعتراف گشوده و افزود؛ به دلیل اختلافات در خصوص ارث و میراث از مدت‌ها قبل با خواهرم درگیر بودیم و روز حادثه در یکی از محلات جنوب شهر تهران جلوی خودروی مقتول را گرفته، ابتدا با چاقو چند ضربه به ایشان وارد، سپس روی خودروی خواهرم بنزین ریخته و با فندک اقدام به ایجاد حریق نمودم که هر دو نفرمان دچار آتش سوزی شدیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضایی، متهم با توجه به ارتکاب قتل عمد به زندان منتقل شد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر